دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

مـ ــلـ ـت ٬ زندگی !

ح ذ ف  

پ ن : دلم روزهای جدیدی و میخواد ! یه کم تنوع... 

دو سه روز پیش بعد از خوندن یه مطلبی داشتم فک میکردم.نتیجه گرفتم اگه من تا اون موقعی که با گوپـ ـی مشخص کردیم ازدواج نکنم دیگه هیچوقت اینکار و انجام نمیدم. نهایتش یک سال دیگه طول میکشه ... اگه نشد ترجیح میدم برای همیشه مجرد بمونم! رویایی که چند ساله تو سرمه ... 

 اما زندگی و تاهل رو هم یه جور دیگه دوس دارم ٬میخوام تا جوونم تا شادم تا نشاط دارم این اتفاق بیافته !    

نظرتون چیه !؟ هوم !!

 اس ام اس ها هنوز قطعـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ه ه ه ه ه!!!  

 

 

پ ن ۲ : راستی هرکی دوس داشت بگه روز خاستـ ـگاری چی پوشیده ؟ ! همون دفعه ی اول دا.ماد هم اومد داخل؟ آخه خیلی جاها رسمه اول مادر شوهـ ـر با خواهرشوهـ ـر یا یکی دیگه میره عـ ـروس و میبینه بعد از نیم ساعت دا.ماد و میارن داخل ! یا اینکه جناب د.اماد تو جلسه ی بعد تشریف میبرن . 

تاحالا یکی خا.ستـ ـگار بیشتر نیومده خونمون ٬خا.ستـ ـگارهایی که همینطوری پیشنهاد دادن یا تلفنی زنگ زدن یا.... زیادن .اما هیچوقت نخواستم کسی بیاد خونمون ! قبلا ها که هنوز خیلی زود بود برام که بخوان مامان بابام قبول کنن اصلا ازدو.اج کنم ٬ همه رد میشدن٬ از وقتی هم با گوپـ ـیم خودم نمیخوام کسی بیاد . همیشه دلم میخواست گوپـ ـی اولین و آخرین خاسـ ـتگارم باشه اما شهریور بابا اینا پیروز شدن و داد و هوارهام که نمیخوام نتیجه ای نداد و یکی اومد ! داستانشم تو  وب قبلم تعریف کرده بودم.اون موقع مادره با خواهره اومدن و داما.د دم در بود ٬که بابا گفت مشکلی نداره و از همون اول اوردش تو خونه .منم مانتو شلوار پوشیده بودم. 

وایییییی یادم که میاد چه کولی بازی هایی در اوردم سر خونوادم که نمیخوام بیان و از این حرفا خندم میگیره!قهقهه فک میکردم اگه بیان دیگه همه چی تموم شدهست oh go on و باید عروس بشم.hee hee

 

حالا چی شد یادم افتاد و پ ن ۲ زدم؟؟ خالـ ـم اینا خونمونن .یه جوریم !ابرو اومدم بالا تا مجبور نباشم بشینم تو روشون . پـ ـسر همین خالـ ـم یکیشون همونیه که عکـ ـسامو برداشته بود ٬ اون یکی هم یک سال پیش خا.سـ ـتگاری کرده و مامانم گفته من حالا حالا ها درس دارم.خالـ ـمم چند روز پیشا به امید اینکه یک سال دیگه از درسم مونده یه چیزایی گفته.نفهمیدن منظور مامانم نه هست. 

 

عجب پست شلم شوربایی شد !hee hee