دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

ح و ادامه !

بستنی خانومه عروسیتون مبارک.زندگی خوب و شیرین و با دو سه جین نینی های تپل براتون ارزو دارم. 

سایه خانومی (با تو) شمام عروسیتون مبارک .روز به روز براتون خوشبختی بباره. 


 

یه آپ ِ نیمه عکسانه : 

چند روز پیش توی روزنامه اینو دیدم٬ یعنی اینجور چیزی امکان داره؟ چشمام داشت از حدقه میزد بیروووون !! آرایـ ـش و گل و ماشین و فیلم و سفره و ... همه روی هم ۲۶۰ هزار تومان؟ 

به گ نشون دادم ٬میگه ای ول من فردا میام خاسـ تگاری  

 

یه دوستی دارم یه کارای عجیبی میکنه ٬ نمیدونم اسم کارشو چی بزارم اما دقیق میگرده توی حرف ِ آدما نکته بگیره بعد بیاد فخر بفروشه. مثلا(مثلا ها من اینا رو نمیگم) مثلا من میگم  گ خیلی زیاذ به خونوادش اهمیت میده٬ طوری که همیشه داره اینور اونور میبرتشون یا ... / دو سه روز بعد اون دوسته میاد میگه بی افش خیلی بهش اهمیت میده و هیچوقت تا حالا نشده که اول به خونوادش برسه بعد اون .  

یا اینکه من میگم فلان روز گ رفته موهاشو کوتاه کرده از منم چیزی نپرسی که برم یا نه / اون دو روز بعد میاد میگه دیروز فلانی میخواست بره صورتشو بزنه کلی ازم پرسید بزنم یا نه ٬و چطوری بزنم خوبه و بعدم دقیق همون کارایی و کرد که من گفتم . و موارد مشابه / البته اینا مثالای کوچیکشه. 

نکن اینکا را روووووووووو خوب نیست دختر !!!  

.

 حذف

  

بگو ماشا الله