دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

فا.ل !

چند روز پیش یکی از دوستام یه شماره بهم داد گفت این یارو از اوناییه که کتاب باز میکنه .گفت من بهش زنگ زد ببینم بختم با م  به هم میخوره یا نه گفته وصلت انجام میشه اما چهار نفر مخالفن و از این حرفا .

شماره ی اون آقا رو گرفتم میدونستم گ با این چیزا مخالفه اول ازش پرسیدم  که زنگ بزنم یا نه ؟ اونم گفت اگه هر حرفی زدن روت اثر منفی نمیزاره بزن .دیروز عصر زنگ زدم .گفت ده دقیقه دیگه تماس بگیرین نتیجه رو بهتون بگم . دوباره که زدم گفت (جور نمیشه . گفتم چرا؟ گفت سه تا مرد و یکی زن با این وصلت مخالفن نمیزارن صورت بگیره)

زنگ زدم به دوستم گفتم .گفت من یه شماره ی دیگه هم دارم میخوای زنگ بزنم برات؟ گفتم آره بزن . اون یکی گفته بود (اصلا امکان نداره. دوستم گفته بود نه آقا همه چیشون باهم جوره نمیشه که نشه ! / اونم گفته بود زمان که بگذره از تفاهم کم میشه و وصلتی صورت نمیگیره)

من که اعتقادی ندارم به این کارها و این حرف ها .اما خوب یه کوچولو ته دلم لرزید./ گ میگه باید بپرسی ازشون هیچ راهی داره یا نه ؟ اونوقته که میبینی هزار تا راه پولی میزارن جولوت.

اگه احیانا کسی شماره اون یارو رو خواست بگه بهش بگم .هرچند نه تاییدش میکنم نه میدونم کیه و نه اینکه چطوری کتاب باز میکنه و اساس کارش چطوریه .