دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

.... مصـ ـنو ع !!

سلام !! 

من همین جاهام همین دور و برا !! 

تعطیلیام شروع شده و توی فرجه هام فک کنم تا ۱۵ بهمن حسابی گرفتار درس و کارای عملی و پروژه هامون باشم . 

نت هم میام اما نمیدونم چی شده که نمینویسم . پروسه ی ازد..واج هم به قوه ی خودش باقیه و چیزی نمونده کمتر از دو ماه . 

.

 

میگه میخوام برای تولــ ـد ت یه چیز منصو عی بگیرم !

میرم تو فکر و شروع میکنم به حدس زدن !!  

مژه مصنوعی؟ 

موی ... 

عروسک 

حیوونای خشک شده ؟ 

گل مصنوعی ؟؟ 

 

اون : نه !  

 

بازم فک میکنم و حدس میزنم !! 

شب اس  میده : یه راهنماییت میکنم اگه بشینی روی مصنوعیش کیفم میکنی اما اگه روی طبیعیش بشینی ممکنه خیلی خطرناک باشه !!    ( از خنده میپکم ! )

 

با دوستام مشورت میکنم ! یکی حدس میزنه چیه  

بهش اس میدم :فهمیدم چیه !  همونی که اولش  ک   هست؟  ک .... مصنو عی ؟  میگم نه من طبیعیشو میخواام !!!! آخه اون بزرگم میشه اما مصنوعیش نه !! 

 

 

فهمیدین ؟ 

 

نفهمیدین؟ 

ای بی تربیت ... 

 آره درست حدس زدی !! 

کاکتوس مصنوعی !!     ( یه صندلی بادی کاکتوس مصنوعیه که پشتش کاکتوسه و نشیمنش شکل بیابونه )