دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

فقط !!

امروز باهم بودیم . بعد از امتحانم . امتحانه بد نبود تقریبا خوب بود.  

و اما از ما :  

 بعد از امتحان به مدت یک ساعت و نیم باهم بودیم. و در اون موردم حرف زدیم . یعنی حرف زد . سه چهار جمله فقط   ( ق رو با تلفظ غلیییـظ بخونین )  اِِِ اِ  مگه نگفتم غلیظ !! برگرد از نو ! به من چه حوصلمو نداری ! اوکی من دوباره میگم .  دو سه جمله فقط !  

گفت اولیه داره میره م ک ه . من( یعنی اون)  تو این چند وقته با مامانم اینا حرف زدم. نظرشون این بوده که اگه بشه اول سومیه ازدواج کنه که اوکیه و خیلی بهتره و  مشکلی نیست  اما اگه نشد هم اشکالی نداره . 

گفت اولیه حدود ۱۴ هم میاد . چهار پنج روزم از اومدنش بگذره . امتحانای تو هم (یعنی من) همون حدودا تموم میشه . بعدش آمادگیشو داشته باشین ! 

منم در جوابش فقط ته بسته بندی شکلات کاکائوییمو لیـ ـس زدم !!