دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

تولـ ـد !!

سلام .

از امروز به مدت بیست روز مطمئنم که گوپی نمیاد . چون امتحاناشه . منم تصمیم گرفتم توی این مدت کارای دانشگامو سروسامون بدم که عقب نباشم . اداره هم که فعلا هیچ خبر خاصی نیست و کلهم الافم به معنای تمام ! معلوم نیست وضعیتم چی میشه . آخه اداره هستم اما کارم واسه شرکت خصوصی هست که رییس تاسیس کرده .هنوز کارش به اون صورت نگرفته !

دیگه اینکه توی این هفته تولد گوپی بود . طبق معمول این 4 سال سر ساعت 12 شب بهش اس دادم و تبریک گفتم . کادوی تولدش هم براش ادکلن ها کو پیان رنگ نارنجیشو گرفتم .

5شنبه ای که گذشت کلاس داشتم . ساعت 12 پیچوندم .شیرکاکائو و کیـ ک گرفتم و اومدم راه آهن دنبال گوپی . سر راه بهش گفتم وایسا کاردارم. پیاده شدم رفتم 2 دسته گل نرگس گرفتم ! یکی واسه گوپی یکی هم مامان گوپی !

گوپی هم نفهمید چیکار دارم که پیاده شدم ! گلو پشت کیفم قایمش کردم بهش گفتم زوووووووود اون شیرکاکائو رو بده ! اونم هاج و واج داد دستم رفتم یه کمیشو ریختم واسه پیشیه که کنار ماشین بود بعد نشستم توی ماشین تازه گوپی گل و دید شاخ دراوده بود از تعجب !

بعدم رفتیم خونشون تا 6 . 6 هم اومدیم خونه ما  و طی یه جنگولک بازیهایی داداشم کیک گرفته بود از در پشت اورد تو . بعدم رفتیم شام ه ت ل والی ! هرکی یه چیزی خورد و برگشتیم .مراسم تولـ ـد و شروع کردیم .کیـ ـک و عکس و کادو و مـ ـاچ و بوسه !

کادو من که ادکلن

داداشم سکه پارسیان 400 / مامانم 500 / خواهرم 200 / باباهم خودکار خودنویس و 150 پول .

جمعه هم که گوپی رفت تهران تا آخرای دی ماه....  

    

      

نظرات 8 + ارسال نظر
هستی شنبه 10 دی 1390 ساعت 18:35

مبارکها باشد

آلما شنبه 10 دی 1390 ساعت 23:36

خانومی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 00:44 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

مبارکش باشه
همیشه به خوشی گلم
بووس

ممنونممممممممم

ساچلی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 02:37 http://helgh.blogfa.com

مدتیه نه تو هستی و نه من ...برا من که سخت بود تو چطور

جدا از شوخی دلتنگت بودم

اره خانومی . من که هستم اما اهسته و پیوسته . شما کم پیدایی

ممنوونم

سارا(آغاز راهی دیگر) یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 08:12

تولد آقای گوپی مبارک باشه گیتی جان . ان شاله سال‌اینده توی خونه خودتون جشن بگیرید .

مرسی از لطفت سارا جان

مونا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 09:38 http://ourlifememories.blogfa.com

تولدشون مبارک باشه،اشالله همیشه شاد باشید!
چه عکس خوشکلی گذاشتی کنار وبلاگت!!

ممنونم خانومی
شمام همینطورررررررر

تبریک میگم گیتی جان
چه کادوی خشگلی پیچیدی
کیکشونم خیلی بانمکه

شیده دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 19:24

تبریک میگممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد