دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

?suprise !

 

ح ذ ف

نظرات 10 + ارسال نظر
ی ک ت ا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:42

جاهلای اصلیش که سانسوره که ولی عااااالی به نظر میای ... امیدوارم خوشبخت شین عزیـززززززم

مادرخانومی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:08 http://na1360.persianblog

به به عزیزم.. چه لباس خوشگلی.. اما اگر این صورتها رو سانسور نمی کردی بهتر می دیدیم عروس خانوم چقدر خوشگل شده

کجایی شما ؟
بنویس
راسی اون ادرس فیوووس بوکی که دادین باز نمیکنه
ممنووووووووووون

آلما شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:14

آخیییییییییییی
چه لباس پر توری...خیلی لباسای پرتورو دوست دارم

مـــــریم بـانو شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:45

ووووووووووووووووی عزیزمممممممم..چقد لباست خوشگلههههههههههههههه..ایشالا خوشبخت باشی همیشه

مرسی عزیزم . لباس چین چینی و بلندت خیل تک و نازه .

مهربان شنبه 24 تیر 1391 ساعت 13:12 http://mehraban59.blogfa.com/

ممنون عزیزم
خیلی سورپرایز بود
تازگیا خیلی کم پیدایی

ldhl
میام

بهار شنبه 24 تیر 1391 ساعت 14:56

وای چقدر دامنت خوشگله گیتی. خیلی مبارکه عزیزم. خوشبخت باشی همیشه.


کجایی بهار؟

محبوبه دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:50

سلام گیتی جون،خوبییییییی؟
از بس کم مینویسیا ما هم دیر به دیر مجبوریم سر بزنیم
لباست خوشگله ،البته به تن خانمی به خوشگلیه شما خوشگلتر هم شده اشالا خوشبخت بمونید عزیزم

مهربان سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 14:12 http://mehraban59.blogfa.com/

سلام ممنون گیتی جان از راهنمایی
اصلا ناراحت نشدم خیلی هم خوشحال شدم سعی میکنم از این به بعد بهتر کار کنم میدونی تو کامپیوتر مزون یه عالمه عکس هست که سفره هاش رنگیه ومیوه هاش هر کی میاد نیگاه میکنه نمیدونم چرا اینجوریاش رو میپسندد البته من چند تا مدل هم دارم که خیلی ساده است پارچه هاش زیرش هم سفید که به نظر خودم خشکلتر اما خوب سلیقه مختلفه
ممنون عکس هم خیلی خشکل بود سیو کردم تا این دفعه حتما این مدلی بزنم
راستی کاش نظرتت رو تو وب خودم گذاشته بودی چون اونجا وبلاگ زینبه و دلش میخواد مخاطبش خودش باشند پس با اجازت حذفش میکنم ناراحت که نشدی ؟

یونیک یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 02:32

سلام خانومی
جقد عکست کوچیک شده من دیر رسیدم
ولی همینجوری هم خیلی قشنگیییییییییییییی
راستی مطلب پست قبلی رو برات خصوصی گذاشته بودمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میشه حذفش کنی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد