دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

تمام نشانه های بودنت را از اتاق جمع کرده ام . 

از تو برایم همین هوایت مانده و عکست روی دیوار .... 

۱۵ روز پیش حتی تصور چنین روزی برایم غیر ممکن بود . 

 

من  

 

تو  

 

ما ! 

 

ما که سالهای سال با بد و خوب روزگار مانده بودیم .فکر رفتن هم به سرمان نمیزد ... 

دلم برای عاشقانه هایمان تنگ می شود .... 

برای با هم بودن هایمان ... 

اما دیگر تکرار نمی شوند ... 

 

درست روزهایی که باید تمام خوشی مان را در آغوش می کشیدیم بی مهابا از هم گسستیم . 

از تکمیل خانه ای که تک تک وسایلش را با هم چیده بودیم فقط مانده بود زدن یک قاب عکس به دیوارش ! تا تکمیل شود . تا بشود اتاق من و تو  !  اتاق ما ! خانه ی ما

اما نخواستن  نگذاشتن  نشد  شایدم نخواستی  

باورم نمی شود . 

 

خانه هنوز سرحایش هست . همانطور که لحظه آخر بوده . اما من و تو هیچ کداممان سرجایمان نیستیم ... 

نه من همانم و نه تو  

 

راستی دلت برای دلم تنگ می شود ؟ 

 

روز ها را یک به یک شمر دم  

۱  

۱ ۲  

۱ ۲ ۳  

۱ ۲ ۳ ۴ 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵  

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶  

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷  

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸  

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳  

................................................. 

حتی نحثی ۱۳ هم ما را به هم نرساند . 

 

رفیق دیرینه ام  

همراه ثانیه های جوانیم  

پیر با تو بودن شده ام  

دیگر برایم تو معنایی ندارد. 

به همان اندازه که تو نمی خواهی ام من هم نمی خواهمت .... 

 

امروز خط کشیده ام به همه ی با تو بودن هایم .... دیگر تو برایم تو نیستی .چند روزیست ت و را نمی خواهم . 

نظرات 20 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 09:25

یعنی همه چی تموم شد؟
یهو؟
باورم نمیشه...کم می نوشتی و اونوقت یه دفعه چنین خبری؟؟؟

سیندخت دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 09:48

مستانه دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:27 http://mastaane.ir

نفسم بند اومده... چی بهت گذشته واقعا... نمی گم می فهممت... ولی یه ذره اش رو درک می کنم... چون هنوز خیلی فاصله نگرفتم از روزهایی که متین داشت با تمام وجود تلاش می کرد که همه چیز رو خراب کنه و بره... نمی دونم چی بگم... امیدوارم هرچیزی که بهترینه برات پیش بیاد.

مــــــریم بـانو دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:49

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی دارین جدا میشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا ؟؟؟ چی شده؟؟؟؟؟؟؟

آخه اون همه عشق چی شد؟؟؟؟ چی باعث شده به اینجا برسین؟؟؟؟؟؟؟؟ :((((((((((((

توروخدا بی خبرمون نذار:(((((((((

خانوم گلی دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:54 http://m-ylife2.persianblog.ir

چییییییییی شده؟!!!

ramzeto nadaram comentatam baram baz nemishe

خانوم خونه دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 11:12

چی شده گیتی؟

بانو دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 14:47 http://heartplays.persianblog.ir/

گیتی جان چی شده؟؟؟؟.... نگران شدم....
بیا بیشتر توضیح بده...
یعنی چی ؟؟؟؟

پرتو سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 11:07

ماتم برد...پستت رو که گذاشتی یه چیز دیگه فک می کردم ولی اومدم یه چیز دیگه خوندم

توضیح ندادی چرا . نمیشه تفسیری کرد
بهترین کاری بود که می شد کرد گیتی؟

پر از حرفم چون این صحنه بارها واسم اتفاق افتاده بود و ...

رزسفید سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 11:51 http://www.my-whiterose.com

گیتی؟!!!
چی شده؟
چراااااا؟
خوبی الان خودت؟
شوکه شدم

ستاره سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 12:57

وای یعنی چی همیشه میخوندمت خاموش بودم یهو انگار شوک بهم وارد شد یعنی چی؟ مگه عروسی نگرفتین؟ واضح بنویس

مژگان چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 10:23

چی میگی گیتی؟
هنوز یازدمه وقتی اومد خواستگاریت چه ذوق و شوقی داشتی بعد از اون همه عشق؟
امیدوارم کار به اونجاها نرسه که جدا شید.
توی همه زندگیها یه مقداری کشمکش و ناسازگاری هست. به این زودی تصمیم نگیر عزیزم. همه چی درست می شه

مهربان چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 18:41 http://mehraban59.blogfa.com/

وایییییییییییییی خدا باورم نمیشه
نگو که همه چی تموم شده
امیدوارم همه حرفهایی که زدی فقط سوء تفاهم باشه

ساقی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 22:22 http://yekestekanzendegi.blogfa.com

سلام گیتی جان. من یه دوست قدیمی ام که قبلا وبلاگ می نوشتم و با هم دوست بودیم . الان با یه وبلاگ جدید اومدم . باورم نمیشه اینارو نوشتی. یعنی چی دیگه نمی خوایش؟ بیا قشنگ توضیح بده نگرانت شدم آحه!‏

مــــــریم بـانو پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 14:37

عزیزم رمزتو ندارم اما از خدا میخوام بهترین روزها در انتظارت باشه :((((((((

ورونیکا پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:28

گیتی...؟ یعنی چی این حرفا...؟ چی شد یهو عزیزم؟ نگرانتم

ی ک ت ا پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:35 http://1taaa.blogfa.com

چی شده گیتی ؟! :( .. آخرین رمزی که ازت داشتم کار نکرد :( ... نمیدونم چی بگم :(

بهار جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 10:33

گیتی اگه دوست داشتی به منم رمز بده... اصلا انتظار خوندن این حرفا رو نداشتم... خیلی ناراحت شدم برات...

مستانه دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 21:13 http://mastaane.ir

گیتی من هرچی گشتم رمزت رو پیدا نکردم. به منم رمز بده لطفا

یونیک دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 22:45

گیتی چی شده
واقعا شوکه شدم

آی ناز پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 05:37 http://aghazeshirin.persianblog.ir/

هر بار ک اپ میکنی دلم میخواد باقی ماجرا رو بدونم. همین پستتو اولینبار خوندم. گیتی میشه اجازه بدی رمزیاتو بخونم. چرا عمومی نمینویسی؟من از استان گلستان. ی دختر ترکمن.تایید نشه عزیزم.

رمزمو از بانو بگیر
برای پرشین نمیتونم نظر بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد