دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

hi

گ ی ت ی ام. اینجا از خودم و روزمرگیهام مینویسم و همراهم توی زندگیم.دوساله باهمیم و چیزی به ما شدنمون نمونده . دانشجو ام . و تفاوت سنیمون ۳ ساله. 

سال نو مبارک . خودمم دقیق نمیدونم چرا اونجا رو ترکوندم و اومدم یه جای دیگه .شاید سال نویی دلم یه جای جدید خواست ! مثل لباس های تنمون که نو شدن .درخت ها ٬ خیابون ها ٬هوا و فصل ِ جدید . همه چی نو شده ... منم خواستم از اون هوای ابری و نم گرفته ی خونه ی قبلیم بیام بیرون و نو شم ! نو ِ نو !!! 

راستی چقد اون وبلاگم دیر باز میشه ها ! نمیدونم شاید به خاطر اینه که کلی مطلب ثبت موقت و حذف شده توش هست . شایدم چون فهمیده نویی اومده به بازار و ... 

نمیدونم چرا دلم خواست اون منو نخونه ! همون یه نفر که همتون خوب میشناسیدش .دقیق نمیتونم بگم این نخواستن از عوارض ِ اون طوفانِ اخیر بینمونه یا نه .اما میدونم دلم نمیخواد بدونه جای دنج من کجاست ... 

جالبه هر روزت از نوشتن از یه نفر پر بشه و تو تک تک خطوطط حال و هوای اون رقم بخوره اما نخواسته باشی همون یه نفر بخونتت ... راستش نمیتونم دقیق بگم اینجا دووم میارم یا نه .برای همین ترجیحا همون لینک قدیمی به قوه ی خودش باقی باشه .تا آخر تعطیلات که تصمیممو بگیرم . اصلا اون یه نفر میتونه قبول کنه من برای خودم بنویسم و نیاد و نتونه بخونه یا نه !اصلا من دلم میاد یا..

سال نوتون مبارک ایشالله همه چیتون نو ِ نو بشه !!! از سر تا پا .سلامتی و شادی هم که دیگه چاشنی تبریکاته . 

به همون یه نفر که دنیامه :