دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

خر نخریده و پالون دوخته شده !!

خیلی دلم میخواست میتونستم تو قرار وبلاگی شرکت کنم. مطمئنا از اونجایی که تقریبا هیشکی هم منو ندیده کلی اذیتتون میکردم و سر به سرتون میزاشتم اما خوب قسمت نشد. ایشالله قرار بعدی حتما خودمو میرسونم. کلی شوق داره دیدن آدمایی که یکی دو ساله داری باهاشون به صورت مجازی زندگی میکنی و دورادور روحیشونو میشناسی. 

پنجشنبه شب به سمت تهران حرکت میکنیم.منو دوستم. از اونطرفم آقای گ !! به احتمال زیاد جمعه میریم نما..یش گاه ک و شنبه هم که امتحان آزمایشی ا ر ش د داریم صبح و عصر !!  

یکشنبه هم خرید و شبش برمیگردیم.  

کلی وقتم پره وگرنه تک و توک با بعضی از دوستای وبلاگیم هماهنگ میکردم که ببینمشون ! تازشم اگه مجرد نبودم و دوتایی شده بودیم حتما حتما یه سری به بانو خانومه میزدم !! لازانیای سیندختانه که دیگه جای خود داره :)) 

از وقتی تو یکی از وبلاگ ها در مورد یه خونه ی نقلی کوچیک خوندم که یکی از فامیلاشون داشتن میساختن ٬ کلی این خونه کوچولهه رفته تو مخم. کلی بهش فک کردم چطوری باشه !! اتاقاش ! پله هاش .کف خونه و ...  (خر نخریده و پالون دوخته شده !!) 

خولاصه کلی رویا میبافیییـــم ! باری که این قانون ج ذ ب خانوم خونه بیاد و منو یاری کنه ! 

چند وقته گوپی افتاده تو فکر اینکه توی یکی از رو..ستاهای اطراف که کلی هم خوش آب و هواست و سرسبزه یه زمین بگیریم و دو تا اتاق توش در بیاریم واسه گهگداری که بعد ها میریم گردش ! اما با اینکه خیلی از این ایده خوشم اومد مخالفت کردم. با خودم فک کردم اون جور جاها آدم ماهی یه بار که بیشتر نمیره اونم میره تو دل طبیعت خوش باشه یه باغ کوچیک تکراری میشه و کلی هم هزینه داره. گفتم اون خرجی و که قراره اونجا بکنیم میزاریم کم کم اینجا اون خونه کوچوله ی قانون ج ذ بو برای خودمون میگیریم .نه؟ خدا که بخیل نیست !! آرزوی منم که محال نیست.یه خونه ی کوچیکه !! همین !! 

 

در مورد اون سوال پست قبل هنوز نتیجه ی خاصی نگرفتم. احتمالا برم تو کار لوا زم ا ر ا ی ش .

اگه یکی بگه میخواد به انتخاب خودتون براتون یه چیزی بخره !! بدون محدودیت چی میخواین؟؟ 

پیشنهاد؟؟؟

بررسی سه سال !

اونقد ننوشتم که اصلا نمیدونم چی بنویسم و از کجا بنویسم .  

اوضاع رابطمون خدا رو شکر روبراهه . فک میکنم توی این تقریبا سه سال یه پروسه ی شناخت و طی کردیم و لان تا حدودی میتونیم حس کنیم و درک کنیم که طرف تو چه موقعیتی چه حسی داره و چی میخواد و چطوری باید باهم برخورد کنیم. میدونیم در چه شرایطی چی بگیم و چی نگیم. یا اینکه عکس العمل طرف مقابلمون در چه شرایطی چی هست. 

اون اوایل ارتباط هامون کلا به دیدار همدیگه محدود میشد . به ظاهر توجه میکردیم و اینکه چطوری خودمون و خوب یا از اونی که هستیم بهتر نشون بدیم. رو دلمون پا میزاشتیم و فقط و فقط برای اینکه یه کاری دلخوری پیش نیاره یا اینکه از اون کارمون طرف برداشت منفی نکنه رفتار هامون رو ناخود آگاه محدود کرده بودیم.

سال دوم اوج تنش ها و دلخوری ها و دعواهامون بود . در عین حال که میخواستیم شروع به شناختن همدیگه کنیم یه کارهای هم انجام میدادیم که مربوط میشد به اون دسته از رفتارهایی که توی سال اول محدودش کرده بودیم تا موجب برداشت اشتباه نشه  و این باعث میشد اگه طرف یه ذره حس کنه که اون رفتار براش تعریف نشده هست یا از این کار طرف مقابل خوشش نمیاد سریع موضع بگیره و بحث و بحث و بحث...

تا همین سه ماه پیشم که هیچکدوممون طرز برخورد درست با این رفتارهای ناخود آگاه و نمیدونستیم لج میکردیم و طرف رو بیشتر خشمگین میکردیم (من) / یا سعی میکردیم طرف رو محدود کنیم و رابطه رو با اما اگر و تهدید ادامه بدیم (این بیشتر در مورد گوپی صدق میکنه) 

خولاصه فک میکنم الان در آستانه ی سه سالگی دیگه کم کم شناختمون کامل شده . عطشمون خوابیده و منطقمون بیدار شده . در نتیجه مشکلاتمون هم کمتر و کمتر شده. 

البته گهگاهی به تنگ اومدن هامون یا یه دلخوری های کوچیک همراه با سوئ تفاهم ها باعث به وجود اومدن یه بحث هایی میشه اما شدتشون از قبل کمتر و کمرنگ تره. 

.

آخرهای این هفته میام تهران .خیلی دوس دارم بتونم و  شراطی باشه که ببینمتون.احتمالا جمعه و شنبه و یکشنبه اونجا باشم طرفای بیست و پنجم.

ع

اینم اون قوله .  

با دوستام رفته بودیم یه رو...ستا یی به اسم   ک  ذ  ا  ب  !  

به گوپی هم گفتم اومد. کلی خوش خوشانمون بود و خوش گذشت . ما هم چون همیشه مدل ع ک س گرفتنمون طوریه که خودمون باید تنظیم میکردیم و کله پاچمون نمی افتاد اما ایندفعه دوستام بودن که ما رو یاری کنن جو گیر شدیم و هی ع ک س گرفتیم. 

البته با شرمندگی نمیتونم کامل بزارم . حجمش خیلی بود. سخت لود کردم واسه همین کمه.

 حجم کم شد !  

http://s1.picofile.com/mypic/k%20%20z%20a%20%20b.JPG

 

http://s1.picofile.com/mypic/kezz%202.JPG