دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

یه روز معمولی 93.5.13

*    نشستم توی خونه  

*گوپی رفته بیرون . دو ساعتی هست . رفته بره خرید - بنگاه برای ماشین و خواهرش و ببره واسه خرید سی سمونی . 

 به دلایلی کمتر میرم خونشون (ک ی ف لواازم ارا  ی ش ) این تو پرانتز برای خودمه . نمیخوام اعصابم خراب بشه . گ هم ازم حمایت نمیکنه و حق نمی ده !! پس واسه چی خودم خودمو داغون کنم . 

* گوشت گداشتم بیرون میخوام کلم پلو درست کنم . اولین بارمه توی کل زندگی ! راستی تا خالا قیمه هم درست نکردم ! . 

 

* بوفمو بازم دکورش و تغیر دادم . برای بار ۶ شم تو این مدت ! کرمم گرفته هی جا به جاشون کنم  

چیزای توشم ریز ریزه ! یعنی بشقاب و فنجون و .... مدلی نیست که ۴ تا تیگه کنده توش باشه /شایه اگه بود بهتر بود و راحت تر .      تمیز کردم و یه سری وسیله هاشو جا به جا کردم . 

همینطور بوفه کوچیکای توی آشپرخونه ! دو تاشون تغییر کردن و تمیز شدن البته اونا بعد از ۱ سال و نیم !

 

* رخت و لباسا رم کردم توی ماشین . کارش تموم شده . حسش نیست بیام پهنشون کنم ! پهن که چه عرض کنم یه تیکه از خونه شاه نشینه و سنگه  ! همیشه میریزم اینجا تا خشک شه  

 

* امروز یه سر به لینکدونیم زدم . چرا هیچکی نیست ؟؟؟ همه رفتن ! یه در میون  

یه سری هم اومدن  تازگیا ! غزل  

 

* راستی شما هم تو سایت نو عـ  ـروس میرین ؟ خیلی عالیه . من که یه ساله کشفش کردم تقریبا همش اونجام  

سایت نــ ـوزاد هم هست . 

  

 

* دارم کر میشم از سر و صدا !  کولر عین قطاررررررررررررر صدا میده ! +  تی وی هم صدا میده + یه گوشه در بازه به خاطر کولر پرده توش گیر کرده اونم صداااااااااااااااا میده + ماشین لباشسویی هم که یه ربعه تموم شده + یه صدای صـــ  ــــوووووووووووت هم تو گوشمه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

* راستی اونایی که بچه دار شدن چجوری تصمیم گرفتن ؟ چجورییی آخه ؟  

 من یه روز میخوام !  یه روز می ترسم ؟!  یه روز میگم زوده ! پس کارم چی می شه ؟؟  

هیکل ؟؟؟ بعدش کجا بزارمش ؟؟                  دیگه نرم سر کار ؟  

نمی خوام کسی بزرگش کنه !! 

پس این همه درسی که خوندم ! 

من همش ۳ ساله شاغلم !                      آخه تازه دارم راه می افتم !!! 

اگه مریض شه ؟  اگه اوضاع ممـــ ـ لــ کت خراب شه ؟؟؟     اگه جنگ بشه ؟؟؟ 

اگه گوپی دیگه منو دوس نداشته باشه ؟؟؟ 

ا ز اونطرف  

 

اگه  نشه  ؟؟؟؟؟؟؟؟              اگه یه سال دیگه بفهمم باردار نمی شم ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چند سال باید دوا درمون کنم ؟؟؟؟؟؟؟   

فاصله سنیمممممممممم با بچم ؟؟؟ 

  

 

 

 **************  اونایی که خوندینم کامنت بزارین لطفا . درسته منم خودم اکثرا خامون میخونمتون حتی خیلی ها که باورشون نمیشه . ننوشتنم دلیل به نخوندنم نیست .  اما این دفعه تصمیم دارم برگردم بنویسم . شمام که خوندین بگین  

می خوام ببینم کیا هنوز میان

نظرات 5 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 11:19 http://1365-09-04.blogfa.com

وقتی دوباره برمی گردی نوشتن سخت میشه... وقتی دوباره برمیگردی به جایی که قبلا بهش تعلق داشتی و می خوای به روال سابق باشی و بنویسی شدنی نیست... دست و دلت به نوشتن نمی ره ... احساس تعلق نداری ... من که اینطوری شدم ... و احساس میکنم سکوت تو هم همین رو نشون میده ... دیگه برگشتی وجود ندارم ... هستم اما خاموشه خاموش ...

یونیک دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 17:17

سلام عزیز م
خوشحالم که برگشتی
من هنوز هستم

شیده جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:00

منو که میدونی بچه دار شدم والان همش میگم چرا زودتر بچه دار نشدم
واقعا انقدر شیرینه که به همه سختی هاش می ارزه البته باید برای بچه دار شدن اول مقدماتش رو فراهم کرد و خصوصا از لحاظ روحی و مالی

سارا- آغاز راهی دیگر پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 09:04 http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

تا چند ماه پیش مرتب وبلاگتو چک میکردم ولی دیگه نا امید شدم ... امروز هم اتفاقی گذرم افتاد ...
خوشحالم که دوباره شروع به نوشتن کردی ...
الان چند سالته گیتی جان؟
تا از شریک و همراه زندگیت مطمئن نسبی نشدی بچه دار نشو عزیزم ... این نظر همه مشاورهاست ...

26

shakila جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 02:19

hi,
please come back and write.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد