دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

تجربه ت صاد ف !!

دیروز تصادفیدم . ماشین مراحل تعمیرات و به سر میبره . من و دوستمم که جولو بودیم از صب که پا شدیم گردن درد عجیییبییی داریم . تازه دیدیم رد کمربند روی سی نمون کبود شده و درد میکنه . در صورتی که دیروز نه دردی داشتیم نه نقش کمربند و حس کردیم . 

ببندینش خدایی اکه دیروز نبود ما رفته بودیم تو شیشه الان دماق نداشتیم . 

توی ماشینم حرفای بد نزنین . دیروز دوستم گفت هیجان زندگیمون کم شده کاش مثلا تصادف کنیم لاستیک بترکه .... 

به ۳ دقیقه نرسید اون بلا سرمون اومد. 

خوردم به پلاکاردای جدا کننده ی ۲ جاده . در صورتی هزار بار اون راه و رفتم و اومدم . سرعتیم نداشتم .گفتن کلاس یه جای دیگس اومدم تغیر مسیر بدم .ماشین رفت توی خاکی لیز خورد منم کلاچ ترمز کردم سرعت گرفت و .... جولو بندی ماشین خرا شد . لاستیک و دم و دستگاش ۱۰ سانت جابه جا شده و....

تو این مواقع که سرعت دارین فقط ترمز  کلاچ نگیرین . 

 

کیمیا : فرستادم به میلت

ناراحت شدم که وبمو پیدا کردی !!  اصلا انتظار نداشتم . من اعتماد کردم ...  

 

 

پ ن :  ما نتونستیم دووم بیاریم و اینترنتی ارتباطمون پا برجاست . اما اس و تل نه .

دیشب عین دوتا ادم بزرگ همه حرفامونو با هم زدیم.  فعلا از هم جدا شدیم. 

باورش سخت و تلخه . برای دوتامون ازار دهندست  اما موندن هم برام زجر اوره .با هم نیستیم تا اوضاع خونوادش و درست کنه. 

از الان بی تابم اما... 

 

میل    جیمیل و مســ  ـنجر برای شماهام باز نمیشه ؟ من دو روزه نمیتونم برم. 

 

 

شرمنده اگه اینروزا بی کامنت میخونمتون  درکم کنید .اوضاع روحیم داغونه.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ماهم لو میریم ....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.