دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

بادبادک

وبلاگ بادبادک واسم فیـ ـلتره نمیتونم کامنت بزارم براش .  

کسی میتونه از طرف من از مستانه بپرسه اون سایته بود که هر سوال ریاضی و فیزیک میدادی حل میکرد اسمش چی بود ؟ 

یه بار گذاشته بود توی وبش 

 

پ ن : حل شد . با تشکر از رزسفید و مستانه

دل تنگی + ع ک س

این روز ها عجیب دلم برای گوپی تنگ شده . از ۵ شنبه که رفته ندیدمش و الان با خوندن پست  شیرینی و ترشی بانو دلم برای گوپی خیلیییییییییییییی تنگید !  گاه گاهی میشه که ۱۲   ۱۳ روزه همو ندیدیم .  

امشب ساعت ۱۲ میشه ۳ ماه که ما ع قد هم شدیم !  و ۵ ماهه که ع روسی گرفتیم . ( نکته : ما ع روسی گرفتیم به دلایلی اما هنوز خونه نزفتیم اونم به دلایلی که همه میدونن .) 

یعنی به همین زودی ۸ ماه گذشت اما برای من هنوزم انگاریی ۴ ماه ! خیلی زود میگذره .  

 

چند روز دیگه تولد گوپیه فعلا فقط یه ادکلن هاکو...پیان گرفتم . اما قبلا هم براش گرفته بودم یه مدل دیگشو نمیدونم همین خوبه یا نه !  

 

سر کار هم میرم .سختیش همون صبح زود پاشدنشه که خیلـــــــــــــی سخته .اما خب یه مزیت هایی هم داره که به معایبش میچربه . 

 

این پست و دوبار نوشتم یهویی دستم خورد همش پاک شد این یکی خلاصه شدشه !  

 

کاش اینجا میشد ادامه مطلب رو رمزی کرد .میخوام یه سری عکس همینجوری بزارم اما خب نمیخوامم عمومی باشه و همینطور نمیخوام پستم خصوصی شه و نمیخوام یه پست تازه بزارم ! فهمیدین چی شد؟ خلاصه : 

پست قبلی رمزیه یه سری عکس همینجوری از گل و گلدون و ایناست .رمزم که عموما دارین  

 

پ ن : کسی از مموشی و پیشی خبر داره ؟؟؟  اینجا رو میخونی ؟ 

میترسم ! از روز اول کاریتون برام بگین !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.