دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

سن ما

این روزا اوضاع زندگی خوبه .

میگذره پسرک داره بزرگ و بزرگتر میشه

چند وقته یه ویروس اومده اینجا که دلدرد میاره . و تهوع همه مریضن اول پسرک گرفت. بعدش من . بعدش باباش و خواهرم و اهل فامیل . دو سهروز دلدرد فراوون. فک کنم  یه چیزی تو اب شهرمون هسست

پریروز برف اومد . بعد از دو سال .هوا خیلی سرد شد. پسرک و صبح بردیمش یخورده عکس گرفتیم ازش .

ن در حال کار و بار و زندگیه متولد 53 هست و الان 42 سالشه . پسرش دانشگاه میره و دخترش ف حسابی قد کشیده و داره فک کنم یکمی سوسول میشه .

ز  هم در حال زندگیه  اونم با همین یه دونه پسر داره زندگی میکنه و فعلا خبری از دومی نیست و فک نکنم هم خبری بشه چون متولد 56 هست یعنی 39سال .

ر  داره از شوهرش جدا میشه متولد 59 هست یعنی 36 سال . وسیله هاشو اورده خونه و به ظاهر بچش فعلا پیش خودشه تا چه شود ...خدا کنه زود دوباره زندگی تشکیل بده و بهتر و بهتر شه براش . فعلا میخواد بره جدا زندگی کنه . فک کنم مامانشم راضی باشه دیگه خسته شده از دست بچش د .

م  همچنان بچه نداره متولد 71 هست و الان 24 سالشه . و نمیدونم برنامش چیه . خونشونو فروختن و اومدن نزدیک ما تو اپارتمان . فعلا در فکر خرید زمین و خونه هستن.

و من در حال حاضر 27 ساله ام