دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

پا ی سیـ ـب!!

سلام خانوما 

من امتحانامو دادم و تحویلام مونده . دو روزه توی خونه ول میچرخم اما هیچ کاری از پروژه هامو نکردم . خیلی سختمه اصلا حسش نیست .  

در ازاش امروز یه گلـ دون دیگه به گلد  ونام اضافه کردم . گل یــ خ  این و این

عصرم طبق دستور رزسفید جون  پای سیـ  ـب / و کیـ ـک درستیدم . البته پای و دفعه اولم بود  خیلی خرابکاریامو به دل نگیرین البته من هم کره هم شکر هم دارچینشو کمتر کردم.  ایناهاش  

 

دیگه اینکه گ از تهران اومد این چند روز یکی دوبار روی هم ۳ ساعت باهم بودیم .و کادوشو دادم کلی اذیتش کردم سر حدس زدنش . اوضاعم بینمون خوبه هنور اون عشق و با دل و جون نگهش داشتیم و تلاش میکنیم بمونه . 

 

چند وقتیه ویار خونه دیدنم گل کرده . هی میرم تو گوگل سرچ میکنم اما دلم خونه های دوستای وبلاگیمو میخواد . هی عکس بزارینننننننننن پیلیز.منم خونه خودمونو میزارم . خونه دوتایی که نداریم ! 

حذف اینا تو کامم بود یهویی تصمیم گرفتم بزارم اما بازم میزارم شماهام ویارم. اوکی کنین

امتحان خود ک ...

امتحانا دوباره دارن شروع میشن . هرچند این ترم زبان یا ریاضی مانند توشون نیست . ۴ تا دونه هم بیشتر نیستن اما خوب بازم امتحانه دیگه . تا ۲۶ ام دارم . از اونورم تا ۱۸ هم تحویل ۵ تا پروژه !! 

 

دوستم توی اورژ   انسه . همین امروز به عبارتی خود  کـ ـشی کرد !! داستانش مفصله اما خلاصه میگم : ۵ سای پیش با یکی دوس میشه . یه سال بعد که هنوز رابطشون خیلی خیلی کم بوده پسره ازدواج میکنه . اما این دوتا باهم میمونن . تا همین چند روز پیش که پسره میگه داره بچه دار میشه . دوستم داغونه . یه بار میگه منو بازی داده . یه بار میگه انتقام میگیرم . یه بار میگه بچشو بکشه و ... 

تهدیدش میکنه به زنش میگه . شاید یکی از دلیلای موندن پسره تا حالا هم همین ترس فهمیدن زنشه  شایدم نه ... نمیدونم 

  

باورم نمیشه اونقد بزرگ شدیم که اتفاقایی که یه زمونی برامون خیلی  خیلی عجیب بودن دارن برای خودمون اتفاق می افتن . 

یا کارایی که یه زمونی فکرشم نمیکردم و خودم دارم الان انجام میدم.. 

بازی روزگار... 

 

گوپی حدود یه ماهه که نیومده . هنوز امتحان داره . 

 

چندی دیگه تولدمه !! بی صبرانه منتظرم یکی از دوستام اون دو تا عروسکی و که خیلی وقته نشونشون کردم و هر دفعه میرم اون مغازه از قصد نگاشون میکنم و برام بیاره !! اگه نیارن چی؟؟  

ای کاش گوپی میخریدشون برام .    

 

تو لـ ـد..

برای تو  لـ  ــدش یه دونه از اینا گرفتم   دقیقا این من ۶۵۰۰گرفتم اما هرجایی یه قیمتیه:

 

 تو برناممه یکی از عکسایی که توش بینهایت دوست داشتنی افتاده رو هم بزنم روی ام دی اف . گرفتن کیـ ـکم مث این ۳ سال هست . امسال یه خورده هدیه هام رفته رو به ارزونی . هم این مدل و دوس دارم هم نه .(چند روزی از تولدش گذشته اما نیومده  گرفتار امتحاناشه ) 

 

یه مدته همو ندیدیم ! یادم نمیاد آخرین بار کی بود . شاید ۳ هفته پیش نمیدونم . 

تماس تلفنی و اس ام اسیمون قطعه . گاهی تک زنگ میزنیم این روزها ... 

 گهگداری هم میچـ ـتیم. 

 

بابام شده عین قبلنا باهام . مث قدیم شاده انگاری هیچوقت دخترش قلبشو نشکسته . این خیلی خوبه که تنهام نزاشته . تو این مواقع اگه خونواده ترکت کنن بدتر وابسته ی رابطه میشی . 

 

اگه کمرنگم یکی از دلیلاش گرفتاری ترم و کم حوصلگیمه یکیشم نداشتن کیبرد فارسی.

ی ل د ا !!

یلدا هم رفت 

و من نمیدونم آخرین یلدای بی هم بودنمونه  یا آخرین یلدای باهم بودنمون.... 

 

 

 

بعد از ۶  ۷ روز بی خبری . دیشب چتیدیم... اولاش دعوا بود اما کم کم خوب شد .  

ولی من دلم هنوزم باهاش سر جنگ داره . 

نمیدونم چمه