دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

سلامی بعد از یک سال و نیم

سلام

به همه وبلاگی های فعال   وبلاگ های خاک گرفته و بعضا بسته شده و وبلاگ های مفقود شده

از وقتی اینستا و موبایلها فعال شده وبلاگها فراموش شدن .

من خوبم

ما خوبیم

پسرمم خوبه

الان دقیقا یک سال و یک ماه و دو روزشه  و به تازگی راه رفتن و بلد شده  البته کمابیش !

روزها تند و تند در گذر هستن

از حال و احوالم بگم  درسم خیلی وقته تموم شده  آبان 93 دفاع کردم و آذر ماه باردار شدم .

اسفند ماه از خونه اجاره ای  که اول زندگی مشترک رفته بودیم بعد از دو سال بیرون اومدیم و رفتیم یه جای دیگه

مرداد ماه94 به طور خیلی خیلی غیر قابل پیش بینی خونه خرییدیم . یه آپارتمان 105 متری . طبقه هشتم یه مجتمع 24 واحدی و با اون حالم در 8 ماهگی بارداری دو باره جابجا شدیم به خونمون. خونه خودمون . خونه طلایی !

شهریور ماه 95 میوه خوشمزه زندگیمون بدنیا اومد یه پسر لاغر استخونی سبزه !! که کم کم سفید شد

از اسفند ماه برگشتم سر کارم

و الان پسرم یک سالشه .


اگه کسی جابجا شده ادرسشو برام بزاره و اگه دوس دارین در اینستا در ارتباط باشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو. دل می نوازد شنبه 24 مهر 1395 ساعت 19:23

سلام. خیلی خوبه مینویسی... اصلا عالیه... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد