دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

سلام !

۱- بازم سلام 

۲ - خیلی وقته ننوشتم .حرفم نمیاد . 

۳- نمیدونم نوشتم یا نه اواسط فروردین از کارم استعفا دادم و اومدم بیرون. 

۴- اول همین ماه دوباره برگشتم به همون محل کارم و از ساعتی بودن تبدیل شدم به کارمند قراردادی . 

برعکس کار قبلی که هم وقت ازاد داشتم و هم کلییییییی بیکاری این یکی مدام دارم کار میکنم.اما برای منی که اون کار خسته کننده ی قبل رو داشتم این یکی عالیه.فعلا! 

۵- گوپی تهرانه رفته که کارای پایان نامش و تموم کنه . 

۶- مامانم بابام سفرن و تا اخر هفته میان . 

۷- پروسه ی خرید ج ه ی زیه داره روند کند خودشو طی میکنه اما این مدت یه سری چیزا خریده شد مث ج ا ر و ب رقی/پ ن که /چ ر خ گ و شت /سرویس ک ا رد / و ... 

 وسیله های بزرگم فعلا ا ل ج ی  مد نظرمه اما هنوز چیزی نگرفتم .

۸- بزودی امتحانام شروع میشه  

۹- میسپرمتون به خدا  

پ ن : راستی کسی از الین؟ http://e-n.persianblog.ir/   خبری داره ؟ کجاست ؟؟؟
پ ن ۲ : مشکل پست پایین حل شد و همه مون خوشحالیم که قضیه بدی برامون نداشت . همه کنار اومدیم و تموم شد.