دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

بازم میشه نظر بدین ؟ سیلور یا سفید ؟

سلام خانوما من بازم دیر اومدم . 

ترمم تموم شد دو تا از پروژه هام مونده .  

محل کارمم ای بد نیست میگذره ! کلی اونجا واسه خودم خانوم مهندس شدم . 

تولدمم گذشت . بیستم خونواده گوپی سوپرایزم کردن ! باهم رفتیم بیرون گشتیم یه کم گوپی سعی کرد ناراحتم کنه که قهر کنیم وقتی قضیه رو میفهمم خوشحال شم ! رفتیم خونشون چراغا رو خاموش کردن تا وارد شدیم همه دست و اهنگ تولد خوندن !:) بســــــــــــی خر کیف شدم !  

کادوهامم : گوپی  پالتو /مامانش ظرف شیرنی خوری / خواهرهاش ۲ لباس .پارچه مانتویی.کیف .فر مو  

جالبه که همه هم هماهنگ قهوه ای گرفته بودن :) 

توی این مدت یه کوچولو دارم استارت ج هیزیه خریدن و میزنم .یه سرویس واسه توی بـ ـوفه گرفتم . 

میخوام شروع کنم کم کم بگیرم . شایعه رو که شنیدین بعد عید همه چی چند برابر میشه؟راسته یا نه ؟ کسی میدونه ؟ 

راستی : سفید یا سیلور ؟ مساله اینست !!!؟ کدوم بهتره ؟ 

خودم دوس دارم چیزای بزرگ و اصلی یخ چال و گاز و ...آبمیوه گـ ـیری چرخگـ ـوشت و.... سیلور بگیرم 

از اونورم جای ادویه بشقاب و .... سفید بگیرم . نمیدونم ترکیب خوبی میشه یا نه   

  

از این مدل یخ چال دیدین ؟ مدلای دیگشم هست؟با طرح دیگه ؟ خوشکله ؟ به نظراون زود قدیمی میشه یا گلش مدلیه که قدیمی نمیشه ؟  

  

    

 

راستی :اگه سیلور خوبه  سیور مات یا  آینه ای یا براق ؟؟ کدومشو ترجیج میدین ؟

 

 

اینم قراره بگیرم به نظرتون طلایی بهتره یا سیلورش؟ من فک میکنم ست کردن  چیزای دیگه با سیلور راحتتره تا طلایی نه ؟  اصلا خوشکله؟

 

   

  

 

راستی اگه وبلاگ نویسی و میشناسین که مث من الان دستش تو اینکاراست بهم معرفی کنین