دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

سال نـ و !

سلام 

سال نو مبارککککککککککککک 

ایشالا سالی پر از شادی و سلامتی و سربلندی باشه برای همه !   همینطور منو خونوادم و خونواده گوپی

قرار بود بیام قبل عید یه پست بزارم و برم اما خب نشد ینی گذاشتم اما پرید . توشم یه سری گلایه کرده بودم از زندگیم اما خوب صلاح نبوده که نوشته بشه حتما . 

سالی که گذشت سال خوبی بود برام .  

۲۵ فروردین عــ ـقد کردیم  

اردیبهشت اولین سفرمونو به تهران داشتیم به بهانه کنکور من که چند روزی موندیم . 

خرداد فصل امتحانای گوپی و اوج درس خوندنش بود . و همینطوذ اومدن باباش.

تیرماه بدو بدوهای عـ ـوسیمونو داشتیم و اوج هیاهوهای شیرین و دوست داشتنی زندگیمون بود.۲۷ تیر ماه شبی بود که دست بدست هم به هم رسیدنمونو جشن میگرفتیم . 

مرداد عمم از پیشمون رفت .... 

شهریور سفر ۹ روزمون با خانوادم به مشهد و شمال بود. و اولین رمضان و افطارهای باهم بودنمون.

مهر برام شیرینترین و سخت ترین مهرماه عمرم بود. شنیدن قبولی ارشدم و تموم کردن پایان نامم توی ۱۷ روز ! 

آبان دوریهامون شروع شد . من درس و گوپی درس . رفت و آمدش به تهران و اینجا و نبودن هامون پیش هم . 

آذر رفتم سر کار . اولین تجربه ی کاریم رقم خورد. 

دی اولین تولد های باهم بوذنمون و یلددای دوست داشتنیمون . 

بهمن فصل تحویل پروژه های من و امتحانات سهت گوپی . 

اسفند بدو بدو های آخر سال و اواخر اسفند هم من با خونوادم ۳ روز اصفهان بودم . 

 

و اما امسال : فروردین سال تبریکمون و باهم بودیم و خونه ی گوپی اینا  و مامان گوپی عیدی بهم دو تا گل نقره داد

اواخر تعطیلات هم یه سری با خونوادم بدون گوپی رفتم بندر و قـ ـشم . 

 

سال گدشته سال خوبی بود . در کنار همه ی اختلافاتمون و دعواها و بحث هایی که گاهی بینمون بود اما گذشت . در ازای اون ما دوتا بیشتر همو شناختیم ... 

دوس دارم امسال برامون سال بهتری باشه . دوس دارم به برنامه ریزیهامون برسیم . دوس دارم گوپی یه کم از این مشغله های اضافه ای که برای خودش درست کرده دست برداره و بیشتر به همخونه شدنمون فک کنه . بیشتر برای زندگیمون برنامه ریزی کنه و وقت بزاره . و اما من ؟ منم دارم  تلاشمو برای بهتر شدن زندگیمون میکنم .   

دوس دارم تو این سال جدید تا اواخر تابستون بریم خونه خودمون . تا اواخر اسفند یه ماشین بخریم و زمینومنو بفروشیم و برای خریدن خونه استارتی زده باشیم .من درسم تموم شده باشه و پایان نامم به جاهای خوبی رسیده باشه . گوپی درسش تموم شده باشه و ....