دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

حال و روز پسرک

پسرکم چند روزه درست غذا نمیخوره . فک کنم دندونش داره اذیتش میکنه . پاهاش هم سوخته و هیچ رقمه خوب نمیشه ! تا حالا اینطور نشده بود . الان یه هفتس طفلی حال و روزش اینه . و با هیچ کرمی خوب نشده . شبا بازش میزارم اما فایده نداره .  چند روزه به گ میگه ددی !! ددی   خیلی با مزس . هنوز به من مامان نگفته . چند بار گفته اما بدون قصد از زبونش این کلمه در اومده . هنوز صدام نکرده .

فعلا       ددی           دد      دایی    و برای دستور هم از   داللی      استفاده میکنه .  سه چهار روزه راه میره .اما هنوز خوب نمیتونه کنترل کنه.


دنبال وامم . همین روزا میگیرم . نمیدونم چیکارش کنم هنوز . نیاز واجب ندارم  اما حیفم اومد حقوقم خرش الکی بشه . شاید باهاش ماشین بگیرم البته باید یخورده طلا بفروشم و از بابا قرض کنم تا بتونم یه چیزی بگیرم . گوشه هایی برای گ اومدم که کمکم کنه اما میگه ندارم .مث خیلی وقتا .


گ داره مغازه راه میندازه . مغازه ی ک ا ک توس ! من خیلی خوشبین نیستم اما او همچنان مصرره که سود خوبی داره .


خواهرم  رفته تهران . ترم اولشه . رتبه ارشدش شد 13 ! یخورده سختشه اما داره کنار میاد با جو اونجا .


داداشه با زنش در حال زندگی ان . خدارشکر خوبن و دارن امورات میگذرونن .


خبر خاصی نیست اینروزا . شبا بلند و طولانی شده . این هفته به خاطر تاسوعا و ... چهار روز تعطیلیم .کاش گ میومد بریم شیراز . خیلی وفته نرفتم . دلم سفر میخواد . کاش می شد بریم .هرچند به خاطر سردی هوا برای پسرکم یه خورده میترسم .


اوضاع خونه داغونه . نمیدونم چرا هیچوقت مرتب نمیمونه . اگه هر روزم جمع کنم بازم همینه . باز خوبه ما خونه نیستیم ! نهار خونه مامانیم  تقریبا هر روز هفته  و شبا هم بیرونیم و ساعت نه و ده میرسیم خونه . اما بازم اوضاع همینه .




نظرات 1 + ارسال نظر
مامان3 یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 08:55 http://maman3.blogsky.com/

سفر خوبه خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد