دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

یه کمی درد دل !!

بازم روزا تند و تند گذشتن ! بازم هر روز بارها و بارها وبم و نگاه کردم اما چیزی توش ننوشتم .  

زندگی به روال خودش داره میگذره ! گاهی اونقدر تندددددد میگذره که اصلا نمیفهمم کی صبح شد و کی شب !  

واسه شمام همینه ؟ ! 

جدیدا زمان کم میارم . مخصوصا وقتایی که گوپی اینجاست ! اصلا نمیتونیم به برنامه هامون برسیم .باورم نمیشه ۷ ماه از ازدواجمون گذشته ! اما هنوز حتی یک بار هم فرصت نکردیم به اون چیزا و کارهایی که قبل ازدواج برنامه ریزیشو میکردیم حتی فکر هم بکنیم ! 

این هفته ای که گوپی اومد جشن ازدواح دا نشج وییمون بود توی دانشگاه ما ! افتضاح و بی برنامه ! کادو هم بهمون ترمه دادن !!  کسی میدونه توی شهر شما چجوری بوده ؟ 

 

 

هنوزم هرکی میپرسه ازدواج خوبه یا بد نمیتونم هیچ نظر قطعیی بدم ! جوابم فقط اینه که هر کسی بالاخره زود با دیر اینکار و میکنه .چه بهتر که با کسی همراه شی که دوستش داری .چون اگه غیر از این باشه خیلی زود تو مشکلات زندگی کم میاری . 

هرچند هنوز مزه ی زندگی دو نفره رو نچشیدم . اصولا گوپی تهرانه وقتایی هم که اینجاست همش در رفت  آمد بین خونواده هامون و کارهای عقب موندمونیم .یا به رسم که خونه فلانی نرفتیم فلان جا دعوتیم .... به عبارتی داریم برای دیگران زندگی میکنیم . ! 

این روزها حتی کمتر از گذشته ها با همییم .طوری که گاهی شک میکنم ما هنوزم همو دوس داریم یا اینکه به صرف ازدواج و عادت داریم باهم سر میکنیم . 

کاش خونواده ها بفهمن اوایل زندگی باید به بچه ها اجازه ی دونفره بودن داد و ازشون توقع نکرد که اگه هر روز بهشون سر نزنن معنی بدی داره ! 

 

دلم از دست گوپی هم گرفته . همراه خوبیه . باهم خوب و خوشیم و گذشتمون خیلی بیشتر از قبل شده میشه گفت خوشبختیم . اما حس میکنم همراه و دوست خوب بودن کافی نیست شوهر خوب بودن هم مهمه ... 

هر چند شاید منم از دید اون مشکلاتی داشته باشم.   

تو پرانتز ( غیرت فقط این نیست که آستین مانتوی خانومت کوتاه نباشه .... ) 

ادامه مطلب ...

اتمام پایـ ـان نامه !

سلام سلام  

بازم یه مدت تاخیری بی دلیل ! 

تو این چند روزه تونستم پا یـ ـان ناممو تموم کنم ! البته با یه نمره افتضاح !! در حد پاس ! خب نیازی هم بهش نبود شدم ۱۳ ! اما خب بالاخره تموم شد !  

دیگه اینکه فارغ التحصیل شدم و تونستم ثبت نام کنم . کلاسامم از هفته پیش میرم . پنجشنبه ها و جمعه ها کلاس دارم . 

گوپی هم خوبه داره درسشو میخونه همش بین شهرمون و تهرون در رفت وآمده ! 

خبر خاصی نیست ! نمیدونم از چی بتعریفم . خوبیم وقتایی که هست با همیم .فیلمای سینما رو به روز میبینیم . گردش میریم همه چی خوبه خداروشکر   

 

شاید اخر هفته برم واسه آرایشگاه توی کوچمون مدل شم ! مدل ع روس ! اگه رفتم و شد بازم با یه عالمه عکس در خدمتم !

فعلا همین  

 

پایـ ـان نامه  

باشگاه  

شروع دوباره ی زبان  

کار