دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

آپ نسبتا مفید !

 
 
واحد اندازه گیریِ فاصله " مــتــر " نیست ؛ " اشتیاق" است .. مشتاقش که باشی ، حتی یک قـدم هم فاصله ای دور است 
 
 
0 ــــ    اگه دوس دارین برین به ایــــــن سایت و بعد از ثبت نام  کارت اهـ ـدای عـ ـضو دریافت کنین شاید یه روزی یه جایی ....
 
1ــــ   روزها در گذرن و اتفاق خاصی نمی افته .   
2ــــ   گوپی دقیقا دو هفتست که نیومده .  
3ــــ   درگیر شروع امتحاناتمم .    
4 ــــ همچنان میرم سرکار . هنوز حقوق نگرفتم.   
5ــــ   دلم میخواد زودتر عکـ ـسای عـ ـروسیم آماده بشه . 
 
6ــــ اگه ف.....س ب..وک   دارین حتما به پیچ ع_روس خانم یه سری بزنین .اگه مث من عاشق دیدن اینجور عکسا هستین . یه مسابقه گذاشته و کلیییییییییی ع ک س ! فک کنم فارسی سرچش کنید پیدا بشه .
7__ مامی سایت هم یه قسمتایی داره که عکسای خونشونو گذاشتن  مثل اینجا   و  این من که از دیدن اینچیزا لذت میبرم . 
8__ راستی تو لینکهای روزانم یه سایت لباسه که فوق العاده مدلای خوب و با کیفیتی داره.  
 
9__ کسی میتونه مدل لباس خوب واسه پ_ ا تختی بهم بده ؟ میشه عکس لباسای خودتونو ببینم ؟
10 __ آپ از روی بی حوصلگی بود اما چیز خوبی شد ! 
  
11__  11 نداره ! اما شمام اگه چیزایی  مث  شماره    6  /  7  سراغ دارین دریغ نکنینا !! 
 
12 __ مورد 9 فراموش نشه !   
 
* چند روز دیگه از دنیای ۲۲ سالگی هم خداحافظی میکنم .... امسال مث باد گذشت ! 

تولـ ـد !!

سلام .

از امروز به مدت بیست روز مطمئنم که گوپی نمیاد . چون امتحاناشه . منم تصمیم گرفتم توی این مدت کارای دانشگامو سروسامون بدم که عقب نباشم . اداره هم که فعلا هیچ خبر خاصی نیست و کلهم الافم به معنای تمام ! معلوم نیست وضعیتم چی میشه . آخه اداره هستم اما کارم واسه شرکت خصوصی هست که رییس تاسیس کرده .هنوز کارش به اون صورت نگرفته !

دیگه اینکه توی این هفته تولد گوپی بود . طبق معمول این 4 سال سر ساعت 12 شب بهش اس دادم و تبریک گفتم . کادوی تولدش هم براش ادکلن ها کو پیان رنگ نارنجیشو گرفتم .

5شنبه ای که گذشت کلاس داشتم . ساعت 12 پیچوندم .شیرکاکائو و کیـ ک گرفتم و اومدم راه آهن دنبال گوپی . سر راه بهش گفتم وایسا کاردارم. پیاده شدم رفتم 2 دسته گل نرگس گرفتم ! یکی واسه گوپی یکی هم مامان گوپی !

گوپی هم نفهمید چیکار دارم که پیاده شدم ! گلو پشت کیفم قایمش کردم بهش گفتم زوووووووود اون شیرکاکائو رو بده ! اونم هاج و واج داد دستم رفتم یه کمیشو ریختم واسه پیشیه که کنار ماشین بود بعد نشستم توی ماشین تازه گوپی گل و دید شاخ دراوده بود از تعجب !

بعدم رفتیم خونشون تا 6 . 6 هم اومدیم خونه ما  و طی یه جنگولک بازیهایی داداشم کیک گرفته بود از در پشت اورد تو . بعدم رفتیم شام ه ت ل والی ! هرکی یه چیزی خورد و برگشتیم .مراسم تولـ ـد و شروع کردیم .کیـ ـک و عکس و کادو و مـ ـاچ و بوسه !

کادو من که ادکلن

داداشم سکه پارسیان 400 / مامانم 500 / خواهرم 200 / باباهم خودکار خودنویس و 150 پول .

جمعه هم که گوپی رفت تهران تا آخرای دی ماه....