دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

آپ نسبتا مفید !

 
 
واحد اندازه گیریِ فاصله " مــتــر " نیست ؛ " اشتیاق" است .. مشتاقش که باشی ، حتی یک قـدم هم فاصله ای دور است 
 
 
0 ــــ    اگه دوس دارین برین به ایــــــن سایت و بعد از ثبت نام  کارت اهـ ـدای عـ ـضو دریافت کنین شاید یه روزی یه جایی ....
 
1ــــ   روزها در گذرن و اتفاق خاصی نمی افته .   
2ــــ   گوپی دقیقا دو هفتست که نیومده .  
3ــــ   درگیر شروع امتحاناتمم .    
4 ــــ همچنان میرم سرکار . هنوز حقوق نگرفتم.   
5ــــ   دلم میخواد زودتر عکـ ـسای عـ ـروسیم آماده بشه . 
 
6ــــ اگه ف.....س ب..وک   دارین حتما به پیچ ع_روس خانم یه سری بزنین .اگه مث من عاشق دیدن اینجور عکسا هستین . یه مسابقه گذاشته و کلیییییییییی ع ک س ! فک کنم فارسی سرچش کنید پیدا بشه .
7__ مامی سایت هم یه قسمتایی داره که عکسای خونشونو گذاشتن  مثل اینجا   و  این من که از دیدن اینچیزا لذت میبرم . 
8__ راستی تو لینکهای روزانم یه سایت لباسه که فوق العاده مدلای خوب و با کیفیتی داره.  
 
9__ کسی میتونه مدل لباس خوب واسه پ_ ا تختی بهم بده ؟ میشه عکس لباسای خودتونو ببینم ؟
10 __ آپ از روی بی حوصلگی بود اما چیز خوبی شد ! 
  
11__  11 نداره ! اما شمام اگه چیزایی  مث  شماره    6  /  7  سراغ دارین دریغ نکنینا !! 
 
12 __ مورد 9 فراموش نشه !   
 
* چند روز دیگه از دنیای ۲۲ سالگی هم خداحافظی میکنم .... امسال مث باد گذشت ! 
نظرات 11 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 21:38

وای مرسی مرسی منم عاشق این سایتام...راسی با هم همدردیم چون منم ۳ ماهه دارم کار میکنم هنوز حقوق نگرفتمولی از یه طرفم خوبه چون یهو پوله جمله میاد دستمون...از بس بهت خوش گذشته به نظرت زود تموم شده...تولدت پیشاپیش مبارک
پستت عجیب به دلم نشست که اینهمه تو کامنت وراجی کردم وگرنه خیلی وقته حوصله ی کامنت طولانی گذاشتن نداشتم

خودمم عاشق این مدل پستام

Gemini سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 20:45

سلام دوست جدید!تولدت پیشاپیش مبارک
فک کنم تولد امسال یه مزه دیگه ای داشته باشه

سلام خوش اومدی

مهره چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 22:36 http://pichomohre.blogfa.com

هه هه اینو ببین
http://www.upsara.com/images/yj5cv7xxbls5ir9lupjf.jpg


ووووووو چه عکس هنرییییییییییییییییییییییییییی شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینم مث ماههههههههه !

شیده جمعه 30 دی 1390 ساعت 12:42

من چند ساله این کارتو دارم همیشه هم همراهمه
آخی نازی چقد کوشولویییییییییییییی نمیدونستممممممممممممم

منم مشکل لباس دارم عید عروسی خواهریه و من هیچ ایده ای ندارم اصلا نمیدونم چجور لباسی مده


خیلی مفیده
الان دیگه مد معنی نداره هرچی شیکه و به ادم میاد مده به نظرم

ارمین شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 00:43 http://javanane-jaleb.blogfa.com


سلام
دوست عزیز اگه من رو لینک کردی به وبلاگم بیا به من بگو تا من هم لینکت کنم

عسل سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 19:33 http://foodlover.blogfa.com/

من که پاتختی نگرفتم پس نمی تونم کمکت کنم. اما امیدوارم چیزی که دوست داری رو پیدا کنی.

گمبلی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 13:57 http://gombolia.blogfa.com

تو مامی عضوم!!!!!

غزل دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 01:38

عزیزم شرمنده که نتونستم از خودم خبری بدم
ممنون بابت همه ی محبت هات عزیزم
از صمیم قلب بهترینها رو براتون آرزو میکنم گیتی نازم

زود بیااااااااااا

شیما دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 08:10 http://in-rozha.blogsky.com

گیتی جان فکر کنم خیلی منتظر شنیدن خبری از مموشی بودی....آپ کرده و خودش همه چیز رو نوشته....اگر دوست داشتی برو پیشش....
منم معذرت می خوام....مامور بودم و معذور.... دوست داشت کسی ندونه تا خودش بگه و من نخواستم شیرینیه این موضوع رو ازش گرفته باشم....ممنون میشم ببخشیم

مادوتا چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 14:16 http://taghziyeh-salamati.blogfa.com/

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری بااجازه من شما رو لینک کردم . توی لینکای وبلاگم چندتا سایت مدل لباس هست البته اگه بدردت بخوره. خوشحال میشم رمزتونو داشته باشم

محبوبه جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 16:08

سلام ګیتی جون ، خوبیی؟
من اخیرا کمتر وقت میکردم وبلاګ بخونم ، تو فیس بوک تو ‍÷یج عروس خانوم عضوم ، تو هم عکس زدی، آره؟ من تا دیدم گفتم: ااااا عکس لباس گیتییییییییییی ، خیلی جالب بود واسم ، اون عکستو که با گو÷ی هستی لباستو زدی بالا و تو دستت گرفتیش خیلی دوس دارم
راستی رمزتو عوض کردی؟ رمزای قبلی همه رو چک کردم و نشد

سلام خانومی
اره منم :))))))))))))))))
بهم رای بدیااااااا
اسمت چیه اونجا ؟ بهم رای بدهههههههه
نه رمزم همونه فک نکنم تغیری نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد