دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

لطفا راهنماییم کنین ! ؟

پیشنهاد  بدین چی کار کنیم . 

راستشو بخواین اون شب قرار نبود ع ق د باشه .قرار بود فقط محرم شیم تا بعد از ایام فاطمیه که جشن ع ق د مونو بگیریم و حدود۹   ۸ ماه دیگه هم ع روسی .و فقطم فامیلای درجه ۱ بودن عمه عمو دایی خاله بدون بچه هاشون و... تازه یه عده م نیومده بودن .  اما خب ع ق د کردیم ولی هنوز امضاهای اصلیمون مونده . 

حالا نمیدونم چیکار کنیم . من واسه اون شب ارایشگاه رفتم اما هنوز ابر..و واسه ع ق د  بر نداشتم . سفره هم ننداختیم و آینه اینام نخریدیم . چون فرصت نمیشد توی دو سه روز اونهمه کار . از اونورم میخواستیم بعضی چیزامونو بیایم تهران بگیریم . 

 از یه طرفم اون مراسممون هیچی کم نداشت در حد یه ع ق د کامل برگزار شد .از میوه شیرنی تا شام . 

حالا نمیدونم  

۱ - بیایم ع ق د بگیریم یه ماه دیگه ( که اونم چون خونمون جا نیست باید مراسم و جای دیگه بگیریم )  

۲ - یا یه باره ع روسی بگیریم که چون نه الان شرایط خونه رفتن داریم نه جها..ز من خریده شده نه گ خونه داره .از اونورم که نصف هفته اینجا نیست  و تهرانه و بعد از مراسم باید عین ع ق د کرده ها تو خونه بابام باشیم خیلی جالب نیست . 

 

خودم گزینه ۱  و دوس دارم . حالا پیشنهاد میخوام . به نظرتون اگه ۱ اوکیه چجوری بگیریم و کجا ! ؟  هتل؟ تالار ؟ خونه های سنتی ؟ رستوران ؟ خونه ؟ باغ ؟ پارکینگ و حیاط آپارتمانی ؟ ... 

کسی نظری تجربه ای  پیشنهادی داره ؟  

 

و یه سوال دیگه از تهرانیا :  

آی..نه شمع دون  /  لباس ع ق د / ساعت / و کلا خرید واسه ع ق دمو از کجا بگیرم‌  ؟ کجاها حتما برم ؟ کجاها نرم ؟  

راهنماییم کنین خواهشا من اون هفته تهرانم 

 

---  کلا آینه چی بگیرم خوبه شما که تجربه دارین ؟ چوب ؟ نقره ؟ کنسـ‌ـ ـولی ؟ تک ؟ چی بهتره  ؟ خواهشا راهنماییم کنین  

 

یه گزینه دیگه : واسه اون سری از کسایی که خواستن عکسمونو ببینن و رمز نداشتن .من فردا از صب تا شب بدون رمز میزارم .البته تو همه عکسا صورتامون سفیده طبیعطا 

:)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ع ق د !!!!!!!!!!!!

 

عـــــــ ـقد ما بسته شد 

با یه پست پـــــــــــــــــر عک س منتظرم باشین 

هرکی رمز میخواد اعلام وجود کنه

ینی چی میشه ؟!! + پ ن

همه چیز تا ۲ -۳ ساعت دیگه مشخص میشه... 

استرس دارم ... 

دعامون کنید 

لباسمو نیم ساعته پوشیدم. 

شیرنی و میوه چیدم ... 

سینی چای آمادست  

گ کارش توی شرکت گیر گرده ...  همه منتظر اومدنشن

دیرشده  

ساعت ۹:۲۰ !!  هنوز نیومدن ...

 

 

 

پ ن : ساعت ۳ شبه . ساعت ۱۰:۴۰ اومدن !  خودش  مامانش باباش دایش خواهر و دومادشون ! 

تعـ یین مهـ ـریه انجام شد و حدودی مشخص شد .   

شناس نامه و عـ ـکس رو .. گرفتن برای عـ  ـاقد . فردا میریم آزمـ ـایش/   ۴ شنبه قراره فامیلا بیان بـ ـله برونه . و شاید یا عـ قد همینجوری  کنیم یا محرمیت بخونیم تا بعد از ایام فاطمیه که جـ ـشن عقدمونو بگیریم . 

 

هم خوبی داشت . هم بدی . نه خوبیاشو توضیح میدم نه بدیاشو . اما در کل مراسم خوب بود و خیلی کار به جاهای باریک کشیده نشد . 

ظاهرا بابامم راضـ ـیه و خوشحال !  

پست مصور اضافه میشه ! 

حالا من ۴ شنبه چی بپوشمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

تورو خدا دعامون کنین

معرفی یه جور مانی کور ناخـ ـن !

 تا حالا از اینا دیده بودین ؟ دیده بودما اما این مدلشو نه . واسه من جدید بود و خوشکل گفتم بیام تبلیغ !  

انواع طرح های مختلف داره . خیلی هم راحت میچسبه به ناخن ! هر بسته هم ۲۵ -۲۶ تا گل داره . میتونین لاک بزنین  اینو بچسبونین روش و  واسه کنده نشدنشم برق لاک بزنین روش ! خودشم چسب داره

البته این ناخن بندست که توی مغازه جهت تست اینو زدم روی ناخنم .نه لاک زدم نه برق لاک . از صبحم که زدمش کلی اینور اونور رفتم چند دفعه ای هم دستم و شستم هنوز که هنوزه کنده نشده . 

۱۵۰۰ گرفتم .

 

 

http://s1.picofile.com/file/6523508048/DSC00154.jpg