دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

همنجوری !

دلم میخواد بنویسم اما نمیدونم از چی بنویسم. 

حس میکنم دچار روزمرگی شدم . 

امتحانام یکیش مونده . پروژه ها هم تا ۲۰ تیر تموم میشه . میمونه پروژه نهایی که تا شهریور وقت هست . 

گوپی دوروز دیگه میشه دو هفته که تهرانه . الان تو اوج امتحاناشه . 

کادوی روز مرد  پیش بینی شده اما هنوز خریده نشده . 

 

چند روز پیش بزرگترین اشتباه زندگیمو کردم . با مامانم رفتیم پیش یه فا..لگیر واسه مریضی عمم . بعد از اون در مورد مامانم گفت وسطای خصوصیت مامانم یهو رو کرد به من و چیزای خوبی از زندگیم نگفت . یه هفتست که ذهنم مشغوله نمیدونم باور کنم یا نه ؟ چیکار کنم.کلا دارم مبارزه میکنم باهاش و میخوام به خودم بقبولونم که اینا دروغه . 

کاش نرفته بودم . 

 

آهای گوپی زوددددددددددددد بیااااا

روز زن و تولـ ـد !!

سلام 

با یه کم تاخیر روزتون مبارک 

اولین سالی بود که منم کادو میگرفتم :) و کلی خوش خوشانمون شد !  

روز روزش که گوپی تهران نبود و با پیک واسه منو مامانم و مامانش و مامانبزرگش گل فرستاده بود .

از طرف مامان گوپی یه لباس که دیروز همونجا خونشون بودم دوخت و بهم داد . 

از طرف گوپی یه انگشتر که اون هفته که تهران بودم پسندیده بودمش اما به دلایلی نخریدیمش و یه دستبند  

به مامانم سکه با یه لباس دادیم . به مامان گوپی سکه با پارچه چادری نقره کوب با یه دسته گل کوچیک .

دیروزم تو منو گوپی به بهانه تولد مامانم کیک  گرفتیم و کلی ترکوندیم خونمون 

 حذف     انگـ  ـشتر و دستـ  ـبند

 حذف لبـ  ـاس مامان گوپی  دوز