دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

عرو   سی مام تموم شد 

به زودی میام با عکس !

چیزی نمونده ....

کارمون به بدو بدو کشده . وقتمون کمه . انتخابهامون ضعیفه . 

دلم مبخواد واسه کوچکترین چیزی که انتخاب میکنم تاییدیه ی همه رو داشته باشم و کسی نگنه نه خوب نیست  

هر دقیقه یه سازی میزنیم .  

از اونجایی که قرار بود جشن ع قد مونو بگبریم سالن گرفتیم . اما دم به دقیقه تصمیم میگیریم بکنیمش ج شن و جونمون و خلاص کنیم . چون ظرفیت بالاست

همه ی تفاوتش یه گل زدن ماشین و کارت دعوت و دعوت کردن یه سری غریبه ترهاست و اسمیه که ما روش بزاریم . 

میدونم این که تموم شد عمرا بازم حوصله ی تکرار این چیزا رو داشته باشم . 

تقریبا همه چیز انتخاب شده اما خریده و اوکی نشده .   

یه چیزی حدود  یه هفته دیگه مونده  

دعام میکنین ؟

میشه بازم کمک بخوام؟؟

میتونم ازتون بخوام اگه مدل شیـ ـنیون یا موی باز شیک واسه عقـ ـد کنونم سراغ دارین برام بزارین ؟  

یا اگه عکسای عروسـ ـی خودتون یا دوستاتون یا هرچی مدلیه که خوشکله بزارین برام  در این مورد چون محدودیت داره اگه دوس ندارین با حذف صورت بزارین .  

۲۰ روز دیگه ع روسیمه و من نمیدونم بگم موهامو چیکار کنن ! باز بزارم ؟ فر کنم ؟ جمع؟ نیمه باز؟ 

تورو خدا اگه مدلی دارین اعتماد کنین و بزارین برام