دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

تجربه ت صاد ف !!

دیروز تصادفیدم . ماشین مراحل تعمیرات و به سر میبره . من و دوستمم که جولو بودیم از صب که پا شدیم گردن درد عجیییبییی داریم . تازه دیدیم رد کمربند روی سی نمون کبود شده و درد میکنه . در صورتی که دیروز نه دردی داشتیم نه نقش کمربند و حس کردیم . 

ببندینش خدایی اکه دیروز نبود ما رفته بودیم تو شیشه الان دماق نداشتیم . 

توی ماشینم حرفای بد نزنین . دیروز دوستم گفت هیجان زندگیمون کم شده کاش مثلا تصادف کنیم لاستیک بترکه .... 

به ۳ دقیقه نرسید اون بلا سرمون اومد. 

خوردم به پلاکاردای جدا کننده ی ۲ جاده . در صورتی هزار بار اون راه و رفتم و اومدم . سرعتیم نداشتم .گفتن کلاس یه جای دیگس اومدم تغیر مسیر بدم .ماشین رفت توی خاکی لیز خورد منم کلاچ ترمز کردم سرعت گرفت و .... جولو بندی ماشین خرا شد . لاستیک و دم و دستگاش ۱۰ سانت جابه جا شده و....

تو این مواقع که سرعت دارین فقط ترمز  کلاچ نگیرین . 

 

کیمیا : فرستادم به میلت

نظرات 9 + ارسال نظر
ونوسی سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 13:04

خدا بهتون رحم کرده بازم خدا را شکر
آره وقتی ماشین سرعت نداره و یهو لیز میخوره نباید ترمز بگیری که!

هستی سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 19:11

خوشحالم که سالمی

آلما سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 23:48

خدا رو شکر که طوریت نشد

بانو پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 00:39

نهههههههههه... چرا مواظب نبودی؟؟.. البته از این خاکریزا ما هم یه بار تصادف کردیم..
چرخ ماشین رو می کشونه سمت خودش... به قول خودت لیز می خوری...

گیتی شنبه 27 آذر 1389 ساعت 08:29

بلا به دور عزیزم.. خدا رو شکر که مشکل جدی ای پیش نیومده... یه کمی کوفتگی زودی خوب می شه ایشالا

محبوبه شنبه 27 آذر 1389 ساعت 10:11

خدارو شکر که خودتون زیاد زخم و زیلی نشدین 

یونیک شنبه 27 آذر 1389 ساعت 21:44

خدا رو شکر که حالت خوبه گیتی جون
کاش دووم می آوردین این بهتر بود

عسل یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 12:48 http://foodlover.blogfa.com

بازم خدا رو شکر که بلایی سرتون نیومد. حتما یک صدقه بده و بیشتر مواظب خودت باش.

دخمل دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:06 http://ghamkade-maan.blogfa.com

دوست دارم لینکت کنم بهم بگو با چه اسمی؟
اگه دوست داشتی منو با اسم"دخمل تنها"لینک کن

راستی این پستای رمز دار رو چه جوری میشه خوند؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد