دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

عک.س و دیدار !

یه روز خوب ! یه شروع خوب٬ سر صبحی دیدم وووو ی ی ی ی گوشیم داره خودشو با ویبرش خفه میکنه .جواب دادم دیدم دوستمه .قرار بود بره میر.اث منم کار داشتم گفته بودم هروقت میری منم باهات میام. وعده کردیم ساعت ۱۰ صبح ! دیدم وقت دارم خوابیدم کلی هم خواب خونه قدیمی و میر.اث و استادمون و.. دیدم .یه مدت بعد دیدم باز گوشیم داره خفه میشه ساعت ۱۱ بود ! نه من رفته بودم سر ِقرار نه دوستم :-)) خلاصه این دفعه قرار شد ۱۲:۳۰بیاد دنبالم. قبلش به رضا زنگ زده بودم و بهش گفتم که من میرم بیرون و بیا ببینمت.کارمون که تموم شد رفتیم مسجد جا.مع ! اونجا با رضا قرار گذاشته بودیم . یه خورده قدم زدیم و حرف زدیم و دوستشم که مسافره باهاش بود ٬کلی هم مسافرای نوروزی اومده بودن و شلوغ پلوغ بود٬موقع معرفی گفت آقای استاد... و ایشونم خانوم بنده هستن !!! بسی این شکلی شدم خجالت اولین عکس دونفرمونم گرفتیم !!! 

دیروزم بهم زنگ زد که میتونی بیای تو کوچه٬اون چیزیو که میخواستی برات گرفتم بیا بگیر .منم به بهونه ی برداشتن ِخاک ِ گلدون (امسال چند دونه عدس ماش لوبیا و نخود و توی گلدون کاشتم تا کشاورزی کنم !) پریدم تو کوچه با چادر رنگی و شلوار تو خونه ای و جناب گوپولیو مشاهد نمودم .جاتون خالی یه صندل لا انگشتی هم پام کرده بودم که تو همون چند دقیقه دوجای پام تا.ول زد و یه جاشم زخم شد زبان

این دو روز روزای بدی نبودن .راستی به اون سوالم تو پست قبل در مورد عقد و ..حتما جواب بدینا . یه چیز دیگه هم که میخواستم بگم اینه که مونی بهم گفت تاریخ ۸/۸/۸۸ تولد امام رضاست .منم با اینکه اصلا فک نمیکردم رضا قبول کنه دیشب بهش پیام دادم فلان تاریخ تولده نظری نداری ؟ اونم گفت اگه بشه خیلی عالیه ! حالا باید بشینیم بازم تفکرات کنیم٬هنوز قطعی نیست. مژه

دیگه اینکه چه جالب میشه اون دختره که وبلاگش دروغ بوده الان یهویی بیاد بگه من دروغ گفتم و میخواستم بفهمم کیه که هی میاد بهم میگه تو دروغ میگی و اینا .جنجالی شودااا! از خود راضی

پ ن : عاشق رنگ ناناز نارنجی قالبم شدم. کلا از قالب هایی که نوشته های هر پست یه کادر جدا داره خوشم میاد.اما اکثرا سیاهن ٬نمیدونم چرا تا حالا به این یکی دقت نکرده بودم.(الان فهمیدم چقد اون قالب قبلیه دلگیر و غمناک بود.چقدم ز ش ت ) روزی دو سه بار وبلاگمو باز میکنم قالبشو از سر تا پا نگاه میکنم(به این میگن خود شیفتگی؟سوال) .فک کنم هوو شده برای آقای یاروهه !!  

پ ن : احتمالا چند روزی میریم سفر.هنوز معلوم نیست کی و کجا اما تو اون هفته نیستم. فراموشم نکنید.قلب خدافِِِــــــــِس . مواظب وبلاگم باشین. بر نگشتم پیلیز حلال !!