دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

با.زی !

میخوام یه بازی وبلاگی راه بندازم ... نمیدونم کسی خوشش میاد یا نه ... اما میشه تو کامنتدونی هم انجامش داد .عنوان سه تا از وبلاگ هایی که تا حالا دیدین و بیشتر دوس دارین و بگین؟ (منظور عنوان وبلاگه نه نوشته های توش) کدوم عنوان به دلتون نشسته ؟ و یا اگه کدوم عنوان وبلاگ نبود شما اونو برای وبلاگتون انتخاب میکردین !!! 

انتخاب هاب من : (بادبادک *جیک جیک مستون *تراوشات یک مغز پر.یو.د) انتخاب برای عنوان وبلاگم گزینه دوومیه . 

  

چه حالی داره یکی بهت زنگ بزنه بگه دیشب من کیک درست کردم ! برات نگهداشتم .ظهر میام میزارم کنار پله های در پشتیتون برشون دار  ... 

چقد خوبه بشینی تو پله ها و اون از پشت دیوار یکی برات عکسای جدیدشو بلوتوث کنه ...  

چقدر سخته پیدا کردن بهونه ای که بتونی بری بیرون اون کیک و برداری ... 

چقدر مزه میده تو خستگی خوردن اون کیکی که این همه برات مهمه... 

چقدر حیف شد تموم شد اون کیکی که یه عزیزی برات اورده بود ... 

پ ن : گاهی وقتا فقط شنیدن یک جمله کافیه که به خودت بیای ...  

 


نمیدونم چرا وقتی بعضی پدر مادر ها میفهمن بچه هاشون به یکی علاقه دارن و میخوان که با هم زندگیشونو بسان با همه ی وجود مخالفت میکنن و نمیزارن .اون دوستم گفته بودم ٬که بی افش رفته بود خواستگاری اما پدر مادرش گفته بودن طرف چاقه ! هنوزم درگیرن... اون موقع به عشقش شک کرده بودم ٬ فک میکردم اینکه به پسره گفته من عروس میشم و واسه رد کردن پسره گفته /اما حالا نه ! وقتی فک کردم دیدم من تحمل یک هزارم از این مخالفت ها رو ندارم و کم میارم ... خیلی قویه ! براش دعا کنید .. هر کاری که میشده به هم برسن و امتحان کردن! دوسه بار رفتن ٬واسطه کردن و ... این آخری هام دوستم گفته من طرف و میخوام .اما ... 

مامانه پا شده رفته محل کار پسره و هر ف ح ش و بد و بیراهی بلد بوده گفته ٬خواهر دوستمم با مامانش میره و صداشونو ضبط میکنه !!! اگه شنیده بودین .. تا چه حد تحقیر ! از اونطرفم باباهه با سیم می افته به جون دوستم ! دختر داییش میگفت همه ی بازوش کبود بوده ...آهای خانوم معلم ٬آقای محترم ٬قرن قرن بیست و یکه !! شاید یه روزی این زخم های جسمی خوب بشن اما تاثیر بد روحیی که میزارن و چیکار میکنین !؟

نمیدونم اگه منم یه روزی مخالفی داشته باشم تاب میارم؟... براشون دعا کنید .