دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

خـ ـواب !

گ شده یه خوابی ببینین توی خواب یه چیزی داشته باشین بیدار که شدین ببینین نیست؟هی دنبالش بگردین و فک کنین اون چیز همین جاها توی تختتونه٬اما هرچی بیشتر می گردین کمتر پیداش کنین؟ 

چند روز پیشا داشتم خواب میدیدم یه چیزی داشتم که الان یادم نیست .توی دستم بود یهو از خواب پریدم هنوز فک میکردم توی دستمه ! دستامو همون حالتی نگهداشته بودم اما کم کم حس کردم نیست...  آخ

در همین راستا : خیلی از اس/ام اسامون با گوپـ ـی شبا رد و بدل میشه٬آخه روزها یا من درگیرم یا اون اینه که شاید یکی دوتا در طول روز به هم اس/ام/اس بدیم٬اما شبا دو تامون بیکاریم! اکثرا اس میده یا من اس میدم بخوابیم؟ بعد اون یکی میگه بیا بغـ لـ م ٬ و همچنان پتو رو دور خودمون میپیچیم و حس میکنیم اون یکی پیشمونه .دو سه تا اس ِ روزمرانه هم از کارای صبح تا شبمون یا اتفاق های خاصی که افتاده هم به هم میدیم تا خوابمون ببره...  گاهی هم چند تا تک زنگ ِ شبونه همون نقش اس/ام/اس های عشقولانه رو برامون بازی میکنه.... 

اما٬ اما گاهی اوقات که دعوامون شده یا از دست هم دلخوریم ٬اون شـ ب کسی با تک و اس/ام/اس از اون یکی نمیخواد بره پیشش ! تو اس دعوا میکنیم و طبیعطا یکی برای اینکه بحث و تموم کنه اس میزنه خوب بخوابی شب به خیر !!   اما این خوب خوابیـ ـدن از اون خوب خوابـ یـ دناست ! هیچکدوممون خواب نمیریم.بعد از کلی ول ول خوردن توی رختـ و خـ واب اگه هم خوابمون ببره نیمه های شب بیدار میشیم و کمبود حضور یه چیزی رو از راه ِ دور حس میکنیم...خمیازه 

 

 

 

 خانومای متاهل قدر شبـ ـاتونو بدونین !!زبان

 

 

 

 

 

 

سعی کنید رای تون سبـ ـز باشه... رایِ من رضـ ـایه به خاطر اسمشچشمکاما از شوخی گذشته به نظرم مرد فهمیده ایه ! و از بقیه اصلح تر !! اما میدونم رای نمیاره...