دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

خداحافظ !

خداحافظ ... 

دارم میرم. همین روزا به زودی ... 

فقط اومدم یه خداافظی کوچولو کنم و یه حلالیت کوچولوتر بطلبم. 

یکشنبه عازمیم.هم دلم میخواد برم هم ... دلم برای گوپیم تنگ میشه... 

 

دوستتون دارم . خواستم اول دونه دونه اسم تک تکتونو بیارم و بگم که حتما اونجا به یادتونم اما دیدم خیلی زیاد میشه . شایدم اینکارو کردم . خیلی ها تو لینکدونیم هستن و خیلی هام نه ٬ به یاد همه هستم .در هر حال اگه بدی خوبی ازم دیدین حلالم کنید

برای همه خانومای خونه آرزوی بچه های صالح و سالم دارم و زندگی پر از آرامش . 

برای تازه عروسای خودمون یه دنیا خوشبختی و اینکه روز به روز از انتخابشون مطمئن تر باشن . 

برای اونایی هم که هنوز تو بهبوهه؟ی انتخابن و یا فعلا با اونی هستن که امیدوارن بشه همراه خوب زندگیشون هم آرزوی خوشبختی دارم. 

موقتا آرشیومو بر میدارم. آدرس وبلاگ و رمز عبورمو تو دفتر شعر گوپی نوشتم...  

 

 

لیمو خانومه عروسیتون مبارک.همیشه شاد و شنگول باشین . 

خانوم گلی کجایی؟