دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

از یا درس !

شرمنده بازم مشورت :
م یادم انداخت و باز یاد دغدغه های زندگیم افتادم. نوشته بود تا دستش تو جیب خودش نباشه ازدواج براش غیر ممکنه . منم موافقم ۱۰۰ درصد با این فکر موافقم . اما فک میکنم تو شرایط زندگی من این مسئله جور در نمیاد.  

از یه طرف 4 ساله همو میشناسیم . بی تعارف 3سالش  همو میخوایم که دو سالش هم رابطه داریم.
از اون طرف من هنوز ترم پنجم.یعنی 2 سال دیگه مونده تا دانشگام تموم بشه. تا درسمم تموم نشه اشتغال تو رشته ی من معنی نداره.
اگه بخوام تن به ازدواج بدم اونوقت به برنامه های زندگیم میرسم ؟ اون موقع ارشد و کار برام معنی داره یا باید به فکر نهار و شام و مادر شوهر خواهر شوهر و... باشم !
اگه نخوام حالا ازدواج کنم چی ؟ با این همه سال دوستی چیکار کنم.نمیخوام خیلی کش دار بشه رابطمون دیگه دوتامون داریم کم میاریم باید فکری کنیم.
کلافگی منو حس میکنین؟ 

 پ ن : ۴ماه دیگه تازه بیست سالم تموم میشه و میرم توی بیست و یک .  


هنوز اون جریان ابراز احساسات نکردن من پشت تلفن ادامه داره و گ رو حسابی خسته و نا امید کرده .هنوز نمیتونم پشت تل یه حرف خوب بزنم.هنوز...