دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

روزمرگی !

شنبه که هیچی .با بچه ها تو خیابونا دنبال کتاب و کارهای مربوطه برای کنفرانسمون بودیم.(تداصف هم کردیم : البته تداصف که نه یه لمس ملایم. تقصیر منم نبود توی خیابون شلوغ داشتم میرفتم .یعنی تقریبا وایستاده بودم .هی ترمز میکردم هی حرکت از شلوغی !! یه جناب موتور هم خیلی شیک زدن به عقب ماشین و خیلی شیک تر نیششونو تا بناگوش باز کردن و رفتن !! به همین خوشمزگی . البته من نفهمیدم خورده فک کردم پاشو از کِرم زده به ماشین اما بعد دیدم یه کوچولو تو رفته در حد دو سانت.) ( هی که میدونین یعنی چی؟)   

.

یکشنبه : تا ۲ کلاس بودم و کنفرانس داشتیم . اومدم بیام بیرون ا ز دانشگاه دیدم کپل اس زده کچل اگه ماشین نداری بیام دنبالت ! گفتم بیااااااااااااااHello . تا یه مسیری و با اوتوبوس رفتم و بستنی هم خریدم و آقا اومدن. طفلکی دستشم سوزونده بود . ماشینش داق کرده بود ٬ پیاده شدم آب معدنی یخ گرفتم توی مسیر میزاشتم روی دستش. بعدم تمر گرفتم و تهنایی خوردم.(چون کپل مریض بود و ماکرشوکری گفته بود همه چی نخوره منم بهش ندادم)  

.

سه شنبه : دانشگاه بودم بیکاری بین کلاسا دو ساعت بود. با بچه ها رفتیم نهار بیرون از دانشگاه . دوستم رفت توی یه کوچه ی خیلی باریک که سر پایینی هم بود .یهویی دیدیم بن بستــــــــــــــه !!  حلا تو این پیچ و شیب تند هی نیم کلاچ میکرد هی خاموش ! مگه ماشین در می اومد. آخرم تسلیم شدن و ماشین و دادن من که درش بیارم .منم با هزار صلوات و آیه و ترس نشستم آخه ماشین مردم بود میترسیدم یهو بزنم .که ماشینه در اومد ! در اومددن ماشین همانا و هورا کشیدن برای منم هماناااا !  

.

پنجشنبه : از دیروز آقای کپل توی محل کارشون (شرکت نه ها ) تهنا شده و میگه بیا اینجا . منم بالاخره دل و زدم به دریا و رفتم . قرار بود با دوستم بریم آرایشگاه که قبلش رفتم پیش کپل ٬ یه ساعتی پیشش بودم و اذیتش کردم و بعد هم رفتم دنبال دوستم و رفتیم آرایشگاه . یه خانومه ی جوون و پیدا کرده واسه مو..مک و شمع ! تا حالا شمع و ندیده بودم .خیلی عالیه حتی موهای ریز ریزم میکنه . شاید شنبه برم.


نکته آرایشی بهداشتی : من همیشه موهامو اپی ..لیدی میکردم اما تابستونی یه بار مو..مک کردم . نتیجه گرفتم که بهم نساخت ! اصلا .چون موهای دستم هم سیاه تر شده هم جاهایی که مو نداشته بیرون اومده .( اما اون پایینا کمتر شده خیلی کم ) پس نتیجه میگیریم اپی..لیدی خیلی از مو..مک بهتره. 

۲) شمع مثل مو..مکه طریقه ی استفادشم همونه فقط تفاوتش اینه که دردش کمتره و موهای ریزم کنده میشه .