دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

ع ق د !!

                                                                                                                                             

این زندگی با تو زیباترم میشه                                        
تو عاشقم بودی من باورم میشه                                                   
با تو دلم غرق یک بچگی میشه
من آخر رویام این زندگی میشه
من با تو فهمیدم زیباییم خوبه
یک مرد مغرور رویاییم خوبه
من با تو فهمیدم دلبستگی بد نیست
گاهی به یه آغوووش وابستگی بد نیست...  

 

میخوام برم که به گوپی بگم برای زندگی جدید و    ع ق د   آمادم !!  زمانی که تعیین کردیم دقیقا یک ماه و دو روز دیگست .  بهم گفته فکرات و بکن و بهم اطلاع بده تا مقدمه چینی کنم. 

کسی نظری نداره حرفی؟ حدیثی؟ 

پیشنهادی ؟ 

نصیحتی ؟ 

کمکی؟ 

راهنمایی؟ 

نکته ای؟ 

تبریکی ؟ 

فحشی؟  

سوالی ؟

خانومای باتجربه !متاهلین شما چی چیزی نمیخواین بگین؟ 

بگم؟ !   من مطمئنم ! شما نظری ندارین؟