دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

کوچ !

جلل خالق !! 

گ یه برنامه بهم داد نصب کردم. رمز و یوزرم و دادمش اومد توی کام من !!  بعد من رفتم توی کامش !! فک کن صفحه ی کامش رو مال من بود !هرکار میخواستم میکردم.  

ایناهاش !! اون دکستاپ نارنجیه مال منه آبیه مال اون ٬ صفحه های چتمونم پیداست !

اینطوری میتونم از صبح تا شب تو شرکت باهاش باشم و همراهش ! فک کن !!! پیشرفت علمو !! 

راستی کسی نگفت کلوچه کوش؟؟ 

کسی میدونه باید چیکار کنم تا کسی نتونه از سرچ گوگل پیدام کنه؟  هر دفعه چک میکنم از توی سرچ    ش ع ر        و عکس و مطالبی که نوشتم یکی دو نفر اومدن اینجا !! 

در ضمن اینروزا خیلی برام عجیبه که ۶۵ تا بازدید دارم اما ۵ تا کامنت !! کسی مجبود به گذاشتن کامنت نیست . منم خیلی وقتا میخونمتون و نمیزارم . اما این یه خورده اذیتم میکنه . چون اگه بخوام واسه ی خودم فقط روزانه نویسی کنم میرم توی دفترم مینویسم چه کاریه که زندگیمو بریزم توی نت ؟؟ !  اگه اینجا مینویسم حتما دلم میخواد کسایی باشن که همراهیم کنن و گهگاهی یه اثر کوچولو از خودشون بزارن. 

راستی میخوام از این وب برم. مث پارسال همین موقع که رفتم. راستش هرچی نشستم بلاگ اسکای رمزی کنه نکرد !! منم که گهگاهی عکس میزارم برام سخته هی از اون وب به این وب بشم و عکسامو بزارم اونجا ببینین اونجا هم که رمزی نیست و هرکی به هرکیه همه با سرچ میتونن ببینن. میخوام از این به بعد حداقل عکسامو بتونم رمزی بزارم تا  راحت تر بتونم خیلی چیزا رو بزارم . رمزمم به همه میدم . اکثر اونایی که کمابیش میان اینجا و میرن. 

حالا میتونم ازتون خواهش کنم اونایی که میخوان توی وب جدید همراهم باشن وبلاگشونو برام بزارن؟ 

 

پ ن : وبلاگ جدید و توی میهن بلاگ ساختم .یه کمی باهاش مشکل دارم. اوکی شد میام

نظرات 15 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 15:31 http://manvahamsari.persianblog.ir

من هستممممممممممممممم

رها دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 16:24

چه جالب البته من چند تا از این برنامه ها سراغ داشتم ولی این یکی جدیده
میشه اسمشو خصوصی واسم بزاری؟
مرسی
راستی منم هستم باهات هرجا که بری
http://hessesabz.persianblog.ir/

آره حتماا

خانوم گلی دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 16:44 http://www.m-ylife2.persianblog.ir

جل الخالق!

شب گلک دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 21:12 http://www.shabgolak.blogfa.com

من تازه باهات آشنا شدم...کجا می خوای بری؟

همین دور وبرا .احتمالا توی میهن بلاگ . اما بی معرفتی نمیکنم و بی خبر نمیرم.

خانومی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 00:49 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

منم که ناجور هستمممممم
اما هنوز پستتو کامل نخوندم میام دوباره

خانومی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 01:07 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

وا!!! چه برنامه هایی هس ها !

..:: ی ک ت ا ::.. سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:48 http://1taaa.blogfa.com

اسم اون نرم افزارو + یه توضیح کوچولو در مورد عملکردش میتونی بهم بگی ؟؟!! پیشاپیش مرســـی

برا آدرس جدید منــو جا نزاریاااا ... خصوصی ام داری

شیوا سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:59

چرا نمیای بلاگفا. من هستم ها. فراموش نکنی.

بانو سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 16:55

وااااااااااااااااااا چه جالب... اسمش چیه؟؟
من هستمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

teamviewer

پشت لحظه ها سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 19:05

هر جا بری دنبالتم .. مثل سایه همراهتم ...

سال خوبی داشته باشی دوستم

ممنونم الی جون

هلن سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 23:30

منم بی خبر نزاااااااااار دوست جون

راستی اسم اون نرم افزار چی بوده ؟

میشد مثلا بدون اجازه هم رفت تو کامی یکی دیگه؟

سلام خانومی .
نه نمیشه باید اون طرف بونه .برنامه رو که اجرا میکنه بهش یه رمز و یوزر میده که هر دفعه هم متفاوته .اونو میده به شما و میتونی بری .
من یه بار یواشکی بودم اونم وقتی بود که با هم چت میکردیم و صفحشو میدیمم .اما از توی چت بای کردیم و اون ای دیشو بست .اما یادش رفت برنامه رو ببنده .منم همچنان بودم :)

teamviewer

محبوبه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:45 http://nadaram

سلام گیتی جون.میخوام یه اعتراف کنم من یکی از اون جمله افرادی هستم که هرروز وبلاگتو چک میکنم ولی واست کامنت نمیذارم(فقط یه بار گذاشتم اونم وقتی بود که یه مدت زیادی خبری ازت نبود و واقعا نگرانت شدم.شاید یادت بیاد شایدم نیاد) از این به بعد واست کامنت میذارم!

ممنونم. آره یادمه .
:*
راستی محبوبه جان ایمیلتو بزار برام.

سارا- ف چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:54

سلام خانومی
خوبی عزیزم ، من یکی از خواننده های خاموشتم که از 1/5 سال پیش وب قبلی و وب فعلیتو میخونم . نمیدونم چرا نمیتونم هیچ وقت برای وبهایی که میخونم کامنت بذارم یعنی چیزی به ذهنم نمیرسه ولی باور کن همیشه با شادیهات شاد شدم و با ناراحتی ها و غمهات غمگین . برات توی سال جدید از خدا بهترین ها رو میخوام .
با لحظه لحظه هائی که ثبت میکنی کنارت بودم و اگه لایق باشم توی لحظات نا خوشیت برات از ته دل دعا کردم .
دوست دارم .
پیروز و سلامت و موفق باشی
سال نو شما هم مبارک

سلام.
ممنونم از همراهیتون .
واقعا ممنونم.
:*

هستی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 16:20 http://asemuneman2.persianblog.ir/

سلام گیتی جونم خوبی خانوم گل؟

اومدم پیشاپیش عیدتو تبریک بگم شاید دیگه نتونم بیام تا بعد از عید

راستی خیلی بدجنسی عکس موهاتو زودی برداشتی

سلام خانوم کم پیدا . هنوز نتتون وصل نشده !!؟
میزارم اگه خواستی

محبوبه پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:01 http://NADARAM

سلام.خوفی؟
دیدی هرروز سر میزنم

آره .ممنونم. راستی ماهم اونجایی که شما هستین فامیل داریما !! یعنی فامیل که نه .آشنا . دو تا از اشناهامون شهر شمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد