دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

خاس ت گار !

وبلاگ جدید و ساختم توی میهن بلاگ خیلی هم ساختنش راحته اصلا ایمیل هم نمیخواست اولش و این جنگولک بازیای بلاگ اسکای و نداره. .خداییش اسم و آدرسشم رو خیلی دوس دارم.. اما به دو دلیل فعلا همینجام.یکی از اون دلیل ها اومدن یه امکانات جدید توی بلاگ اسکایه این   دقیق نمیدونم چیه .اما فک میکنم کار منو راه میندازه. 

شرمنده اگه مجبور شدین کامنت بزارین . به خدا از عمد نبود و قرار نبود خواننده هامو بشناسم. 

 

یه خبر جدید . قضیه ی اون خاس...تگار جدیه !! بابام فرستاده تحقیق و تا رنگ شو...رت طرف هم ازش بپرسی بهت میگه. یه خواهر داره. فوق خونده و استاد دانشگاهه. جالب اینه که توی دانشگاه خودمونم تدریس میکنه !!!!! اما یه رشته ی دیگست و تا حالا ندیدمش. وضع مالیشم فک کنم بد نباشه معمولیه در حد همون خونه و ماشین . 

مامان تو دلش قند آب میکنن !! چپ و راست در جواب جواب نــــــــ-ه های من میگه شانس یه بار در خونه آدم و میزنه !! کلی برام از این و اون مثال میزنه و آخرشم که کم میاره میگه ما پسندمونه و هیچ حرفی هم توش نیست ! 

به گ گفتم داستانو !! اون اوایل که جدی نبود میگفت میخوای با گفتن این منو تحریک کنی !!؟؟ 

اما حالا میگه یادته او دفعه که خاس..تگار می اومد تو میگفتی جلو نمیری من میگفتم نه باید بری و پسر مردم آبرو داره؟؟  اما حالا جلوی این نباید بری . میگه من دارم سعمو میکنم.

منم گفتم اون آبرو داشت این نداره؟؟ گفتم نمیتونم نرم.اما تلاشمو  واسه ی نیومدنشون میکنم. 

 اما........ 

یادم نمیره این روزا رو . یادم نمیره این تنهاییامو . اگه عاشقی ثابت کن !! بهونه نیار و بیا جولو !! 

اگه راست میگی که من از خونوادت خیلی جاها مهمتر بودم بهم ثابت کن. ثابت کن که گوشی نیستی و به خاطر حرف بقیه قول یک سالت و فراموش نکردی. ثابت کن !! 

 داغون داغونم...