دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

نق نقانه !!

خسته شدم. 

یک سال نه

دو سال نه

دو سال و ۹ ماه گذشت !! 

من دیگه بریدم به خدا. 

کی میفهمه چی میگم !! 

امروز خیلی اتفاقی دو سه تا وبلاگ و دیدم که توی این مدت دوستی ما با هم آشنا شدن ، ع ق د کردن و بعدشم ع ر و س ی گرفتن و رفتن خونه خودشون !! فک کن ! تازه یکیشونم حالمه ست ! هه ی این اتفاق ها تو این مدتی افتاده که ما هنوز ...

از فامیلای خودمونم بودن ... دوستامم همینطور !  

سه  ساله داریم دور خودمون میچرخیم . 

 

فال گرفتیم : 

من:

 chera be to mige tavanisho nadari ? be man mige  sabr? 

 

 

اون:  

are be u mige sabr .sab kon
be to mige to salahe khoda ro nemidoni o nemifahmi be salahe un omidvar bash
 be man mige
 eshtebah tu eshtebah nakono hol nakon
 mige ba deghato dorost ghadam bardar ama talasheto ziyad kon