دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

ک ی ک و توضیح !

سلام سلام. 

من خوبم و تو فرجه هام !! 

امتحانا نزدیکه و بلبشوی جزوا دادن و گرفتن داغ داغه !!  

اول یه چند تایی عکس از کیک هایی که گوپی جانمان خودش تنهایی برای تولد آبجی خانماش  میپذه میزارم که دلتون و آب کنم !!  بدون رمزه  :   ۱    ۲    ۳   

بعدم یه کوچولو از اون بحث و دعوا بگم که شیرینی دهنتونو کم کنم : اون روز ازم خواسته بود یه شعری و براش توی تلفن بخونم که باید زنگ میزدم و میخوندم . منم فراموشم شد و شب قبل از دعوا یادم اومد و یه خطشو اس ام اس کردم اونم نوشت صبح برام بخون ! تا عصر یادم رفت بخونمش !! 

عصرم قرار بود بریم بیرون با خانواده همین که اس دادم داریم میریم و قرار شده برم و نمیتونم بموننم زنگ زد و بحث کرد که دوباره یادت رفته بخونی و کم توجهی و... 

منم که از این برخورد یهوییش شک زده شدم گفتم به خاطر این ناراحتی که گفتم با خونوادم میرم بیرون و نمیمونم که باهم باشیم . بعدم اس دادم دوباره نزدیک این ما شدن کذاییمون شد و تو بحثت گل انداخت و ال و بل و... 

اونم بهش برخورد و خولاصه بحث جدی شد . 

از شنبه تا دوشنبه شب ... چند بار هم من خواستم با اس و زنگ و این چیزا قضیه حل بشه که نشد . بعدم دوشنبه زنگ زد و همه ی ناراحتی هاش و گفت و در کنارش یه چیزایی گفت که خیلی داغونم کرد... داغون یعنی افتضاح !! تا اونجایی که فک کنم آخرم دلش سوخت که یهو یه بلایی سرم بیاد و برگشت .که البته میگه  نه به خاطر خودت اومدم و وقتی برگشتم نمیدونستم چه غلطی کردی !

منم تو این چند روز فهمیدم که کوتاهی از من بوده و خیلی وقتا خیلی جاها میتونستم بیشتر  براش وقت بزارم و بهش بفهمونم که دوستش دارم اما اینکار و نکردم . اون از جون و دل برای با من بودن وقت داره اما من ... 

 

جمعه : ساعت ۹ ش ب که ۳ !!  ببینیم چیه !!؟   در مورد  م ر گ  ند ..  ا

نظرات 6 + ارسال نظر
ونوسی جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 19:06

به بهههههه چه داداش هنرمند مهربونی واللا خوش به حالشون تو حسودیت نمیشه اونوقت؟

یه کم :))

ی ک ت ا جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 21:34 http://1taaa.blogfa.com

واااااای خــودش درست کرده ؟؟ ... به نظر خوشمزه میان ... مخصوصا اون دختر پسره ... چه آقـــای ِ کد بانــویی داریـــا D:

اوهوم خود خودش ~ ! حتی خامشم خودش میزنه.
به نظر؟ عالیــــه !!!!!!!
اون دو تا رو خوردم اما دختر پسره رو هنوز نه !!

عسل شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 10:28 http://loving-kitchen.blogspot.com/

دیدی برنامه مزخرف پر از دروغ رو ؟ اینا واقعا مارو چی فرض کردن؟ خوشحالم که اوضاع دوباره خوب شده. منم دلم کیک خواست.

بله !! کاملا تابلو بود فقط واسه بی گناه نشون دادن او ب س ی ج ی ه ساختنش !!!!!

هلن دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 00:03

ایوووووووول گیتی عجب شوشوی هنرمندی داری هااااااااااا

ولی میگم ها این دعوا هرچی باشه بازم شیرینه البته اگه آخرش خوب تموم بشه

گیتی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 14:59

از صیمیم قلبم آرزو می کنم دیگه پیش نیاد همچین موارد و دلخوری هایی

یونیک جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 13:05

سلام گیتی جون
دیشب شب آرزوها بود
واسه همه ی اونایی که شرایط تو و منو دارن دعا کردم
خدای ما بزرگه همونقدری که ما بزرگ بدونیمش خدای من که خیییییییییییییییییییییلی بزرگه
خدای تو چیییییییییی؟

منم امیدواارم.
مرسی از دعات.
خیلی خیلی امیدم به این چند مااهه
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد