دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

کاک توش !!

سلااااااااام 

بالاخره امتحانام تموم شد و موندم منتظر نتیجشون !! بد نیودن .اما این اخریو ازش میترسم. صبح امتحان عین حا   مله ها وی  ار داشتم و میخواستم عق بزنم اگه بدونین چه حالی بودم !! راستش من تاحالا نه درسی و افتادم نه حذف کردم  واسه همینم کلی استرسی بودم.و میترسیدم.اما صبح کلی گ بهم انرژی داد و از استرسم کم کرد.حالام نمیدونم میپاسم یا نه.

اما هنوز یه سری پروزه هام مونده که تا 31 کم تمومه .

خولاصه دلم براتون بگه که بعد از امتحانم گ اومد دنبالم و کلی باهم بودیم و رفتیم زمین دیدیم واسه ی خریدن ! البته جای خوب که نمیتونییم. جاهاییم که دیدیم تقریبا دوره .

خولاصه امروزم یه چیزی دیدم که کلی شوک زده شدم !!

گ از تهران برام کاک..توس اورده بود که عینه قلبه ! البته یه لنگش شکسته بود و در کمال نا امیدی من کاشته بودمش و بهش آب و کود میدادم ! تا اینکه امروز یهو دیدم که جوونه زده !!!!! 

ایناهاش !!  اینم بقیشون ! 

اینم  چندیه که مهمون خونمون شده هیچکی دلش نمیاد بیرونش کن__________ه !!! 

بدون رمزه .