دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

ع ک س کارها !!

سلام. 

من خوبم شما خوبین ؟ هوا خوبه !؟ چرا اینقد آتیش میباره !! روی سه بارم اگه آدم بره حم_ وم بازم کمه !

بعد از چندی روز اومدم .کلی درگیر و گرفتار کارهام بودم. هنوزم یه پروزه دیگه دارم که دیگه آخر این ماه همه چی تموم میشه و یه نفس راحت میکشم ! باورم نمیشه به همین سادگی ترم هفتی شدم !! البته به این سادگی که نه با کلی خون دل اما خوب زود گذشت.

امروز گوپی اینجا بود.یعنی خونمون برام ک ی ک پختونده بود و اورده بود یه رب بیشتر نتونست بمونه . جاتون خالی عجب کیکی بودا !! هنوزم یادم میاد دهنم آب می افته به گربمونم دادیم ! با یه ذوقی میخورد بعدم کلی صکثکش گرفته بود طفلکی

دیگه اینکه خبر خاصی نیست .روزها همینجوری تند و تند تو آتیش میگذرن.موندم با این هوا چطوری میخوایم روزه بگیریما ! فک کنم اوامر روزه گرفتن توی این ماه و مستحب اعلام کنن!! بعید که نیست هست ؟ 

راستی ممکنه ؛ممکنه ها!! که توی مرداد یه اتفاقایی برای رابطمون بیافته . البته من همچین زیاد بهش فک نمیکنم چون نمیخوام مث پنج ماه پیش بشه. البته فک نکردن به معنی بی علاقگی یا نخواستن نیست فقط واسه اینه که اگه مشکلی پیش اومد دلخور نشم.راستش خیلی باورم نمیشه.  میگم شما هم تو این زمان مث من بودین یا هستین؟ که یه لحظه دلتون اون اتفاق و بخواد یه لحظه نخواد؟ یه وقتایی کلی ذوقشو داشته باشین یه وقتایی بگین زوده؟ 

یه سری از عکسای کارهامو اون پایین گذاشتم با همون رمز قبلی. اگه علاقه دارین بد نیست ببینین. فک کنم حجمشم همچون بالایی نباشه با گوشی گرفتم. 

۱   ۲  ۳  ۴  ۵  ۶  ۷  ۸