دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دوباره اوضاع همونه . هی میگن باید تحقیق کنیم.به خدا تا خونه ی بابابزرگمم رفتن !! باور میکنین  از کوچه و همسایه که دیگه هیچی !!! دنیا برعکسه به خدا 

داره خونم به جوش میاد.هی امروز و فرداش میکنن. 

من که میدونم مشکل کجاست اون نمیخواد بفهمه !!!  به خدا به هرکی اسم بابای منو بگی روش قسم میخوره  !! از هرکی از خونوادم بگی میدونن چجوریمم 

بهش ۱۰ نفرو اسم بردن هرکی و میخواد امشب برن !!  میدونن که اگه ۱۰۰تارم بگن اون نمیخواد اینجوری میگن ! اونم ک.. خل  فک میکنه نه این از این میاد که حتما میخوان ازدواج کنه ! 

دیگه کاری ندارم. هرکار  دلشون میخواد بکنن . بالاخره نوبت ماهم میرسه ! 

داغون داغونم . یه عالمه اشک ریختم تا اومدم  اینجا خودمو خالی کنم.  زنگ زدم به دوستم یه ساعت عر زدم براش ... اونم هی میگفت آخه بابای تورو که همه میشناسن !! این اداها چیه ! میگفت روزی میاد که میان التماست میکنن به خدا  

 

از ۲۵ جم مهلت اینترنتم تموم میشه .اگه گم شدم  زندم اما نت ندارم.  

اگه کامنتدونیام یه در میون بازه به خاطر اینه که میخوام بعدا این پستای آینه ی دقو پاکشون کنم و فقط اوناییو که میخوام باشن واسه همین ترجیح میدم کامنتاتون جایی باشه که بمونه برام.