دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

خسته نباشید به گ :

سلام سلام .

بازم من اومدم .

این ماه یه ماه بسیار پرکار و شلوغیه واسه گوپی جون جونه . هر چند اینجا رو نمیخونه اما دلم میخواد یه خسته نباشید گرم و محکم از همین جا بهش بگم تا حسابی خستگیش در بره . 

این روز ها خیلی خیلی خسته میشه و همش داره میدوهه و هیچ شکایتی نمیکنه .چهار روز تهرانه سه روز اینجا . زندگیش رو دور تند تنده اما هنوزم تو تک تک ثانیه های شلوغی و دلمشغولی هاش گیتیش و یادش نمیره و مث روزای اول رابطمون حواسش بهم هست . 

ممنونم عزیزم. 

سومین س م ی نار بزرگ گوپی هفته ی آیندست !! حسابی بچم واسه خودش معروف شده و داره ثانیه به ثانیه پیشرفت میکنه . 

سه تا کارت دعوت هم امروز برد برای بابام !! حالا نمیدونم بابام میره یا نه !!  ینی میریم یا نه !؟ اگه نریم منم نمیتونم برم :(  تابلوهه اون ساعت روز برم بیرون !! چیکارکنم حالا !! 

دیگه دیگه همین  عرض خاصی نیست . 

فقط برای ثبت : دومین خا س تگار بعد از اومدن گوپی اینا هفته ی پیش تماس گرفت و با برخورد شدید اینجانب اومدنشون لغو شد . 

یه ماه دیگه فرصت داریم ... نمیدونم چی میشه . همه چی و سپردم به بزرگترا و گ   و تقریبا سکوت کردم. 

اون عک سایی که قوا داده بودم . پست بعدی میزارم .