دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

دنـجــــــــکده ی من

یک + یک = هرچی تو بخوای

قبولــــــــــی !!!!!!!! و آموزش ژلـ ـه رولـ ـی !

چقد پست پایین سبک بود  

 

-  کلاس زبانم و که همینطور ادامه میدم . میرم  

- تایید عکسا

- گوپی از فردا آموزشگاهشو ر

 - درس واسه کنکور  

 

ای کاش توش پایان ناممو هم نوشته بودم ! اگه نوشته بودمش الان تموم شده بود ! 

خبر جدید اینکه  ا ر ش د قبول شدم !!! خیلی ناباورانه ! رفتیم کارنامه داداشمو دیدیم ق شده بود . اومدم  مال خواهر گوپیو دیدم ق شده بود ! گفتم بزار ببینم من چقد مونده تا درصدام به قبولی برسه که یهویی شوکککککه شدم !!! اصـــــلا انتظار نداشتم ! اصلا !! 

 

حالا یه لیست دیگه : 

- تموم کردن پایان نامه تا آخر ماه 

- ثبت نام 

- کار 

 

 

راستی چند وقت پیشا از اینا درست کردم !!!! *     

  

آموزشش راحته ! به همون راحتی درست کردنش . گوپی بهش میگه ژلـ ـه مش ماشاالله ! چون اصلش با مارشـ ـمالو درست میشه . 

پودر ژلـ ـه رو میریزیم تو یک لیوان آب جوش و روی حرارت کم کمک هم میزنیم تا خوب مخلوط شه . یه بسته پف پـ ـفی شیـ ـبا رو میریزیم توش و کامل هم میزنیم   .تا خوب خوب مخلوط بشه !  بعد هم مخلوطمونو ۲ دقیقه میزاریم توی ماکروفر و برمیداریم .(فقط باید داغ شه) 

 ته یه سینی یه کیسه فریزری پهن میکنیم . به اندازه دوقطره روغن میریزیم رو کیسه و چربش میکنیم (خیلی کم) 

بعد هم مخلوط رو میریزیم تو ظرف میزاریم توی یخچال. بعد از دقیقا ۳۵ تا ۴۰ دقیقه از یخچال میاریم بیرون و رول میکنیم . 

بعد از اون میتویم همون موقع که بیرون میاریم ببریمش یا اینکه رول رو بزاریم یخچال خوب ببنده . 

 

* چون ژلـ ـه شیرینه .پفی هم ششیرینه میتونیم از همه ی ژلـ ـه استفاده نکنیم .نصف بیشترش کافیه . 

* دونه های نارگیل توی پفی طعم خوبی میده  

* فقط خیلی کم روغن بزنید چون زیادش باعث میشه نتونین رول کنین و باز بشه از هم  

* برای اینکه بفهمین کی واسه رول کردن زمان خوبیه انگشتتونو بزنین به ژله اگه نچسبید میتونین رول کنین .اما بهترین زمان ۴۰ دقیقه هست . 

* برای بریدن رول  کارد رو ۲ثانیه روی گاز بگیرین داغ که بشه راحت میبره 

 

 

نوش جون !!! فک میکنم یه دسر شیکی باشه واسه جولوی مهمون اگه ۲تا ترکیب رنگی خوب انتخاب کنین . من از شاه توت  و بلوبری استفاده کردم !